Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



WORD FILE

Unit 3 Module 2
capital government state financial center skyscraper legislative branch executive branch juridical branch head of state armed forces border federal union Senate House of Representatives Supreme Court political party anthem stripe bill free enterprise system wholesale/ retail trade private ownership small/ medium-sized/ large business corporation conglomerate Federal Reserve System district entrepreneur   subway consumer output gross national product (GNP) economic gain/ growth/slowdown mixed/ industrial economy inland lakes shipping access productivity spending price level computer-related venture co-owner sole proprietorship niche/ specialized market strength failure business partnership franchising chain store delivery service major player bankruptcy assets sales revenue housing/ stock market fiscal policy/ monetary policy money supply agribusiness   net income yield successful powerful dominant stable (prices) steady (growth) eventually in exchange for to be rich in to dominate to rise to treat to achieve to meet needs to influence to depend on to strengthen to stand for to bind together to maintain to join forces to authorize to create/ start/ expand a business to take the lead to charter to respond to to take into consideration




Переглядів: 454

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
OVER TO YOU | Module 3 Canada

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.