МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
At the Lessen"Well, Alex, how much is two plus one?" asked the teacher, "I don't know, sir," answered the boy. "Well, Alex! Fancy I give you two dogs and then one dog more. Mow many dogs have you now?" "Four dogs," the boy answered timidly. "Why, Alex?" "Because I have one dog already, sir." ---------------- One morning a boy was going by a London bus to school. He had a cold and was sniffing all the time and so loudly that the people began to look at him and shake their heads. An old gentleman was sitting next to the boy. He suffered the boy's sniffing for some time but at last lost his patience and said: "Haven't you got a handkerchief, my boy?" "Yes, I've got a clean handkerchief in my pocket," said the boy, "but I can't let you have it. Mother says it is not polite to ask anybody for a handkerchief. You must use your own." SECTION SIX Compound Tunes In sense-groups with the High Falling or Falling-Rising nuclear tone there may be one or more other words marked by a relatively high falling tone. The function of such Falls is to provide a greater degree of prominence for the words on which they occur. All other words of the head are not stressed. The attitude expressed by the sentence is not changed but the utterance sounds emphatic. In this case the head is called Sliding. Compare: 1. Listen carefully to the following conversational situations. Concentrate your attention on the intonation of the replies:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|