Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Терминология, преподаватель и объем преподаваемой информации

 

 


Читайте також:

  1. БЛОК ИНФОРМАЦИИ
  2. Блок информации
  3. В) подсчет объемов работ по электросварке
  4. Влияние атрибуции на переработку информации в процессе межкультурной коммуникации
  5. Вопрос 2.3. Мотивация деятельности сотрудников подразделения по защите информации
  6. Вопрос 68. Как рассчитать объемный расход несжимаемой жидкости при стационарном течении в трубопроводе диаметра d?
  7. Динамика издержек предприятия при росте объемов производства
  8. Документы на новейших носителях информации (продолжение)
  9. Задача на определение работы газа с помощью графика зависимости давления газа от его объема.
  10. Закономерности восприятия информации человеком
  11. ИЗМЕРЕНИЕ И ПРЕДСТАВЛЕНИЕ ИНФОРМАЦИИ
  12. Использованные источники информации




Переглядів: 495

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Поддержка интереса | Психологические аспекты обучения и законы риторики

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.