Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Залежність між діленим, дільником і часткою. Розв'язування задач.

Мета: вчити учнів застосовувати під час обчислень залежність частки від зміни діленого; вдосконалювати вміння розв'язувати задачі; тренувати пам'ять; розвивати логічне мислення; виховувати інтерес до предмета.

Хід уроку. I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
1. Перевірка домашнього завдання
Завдання 967
— Прочитайте вирази і їх значення.
46•5 = 230 94 + 5 = 99 4•24 - 38 : 2 = 77 36•10 = 360
32•5 = 160 78 + 5 = 83 5•26 + 48•5 = 370 72•5 = 360
Завдання 968
— Скільки кущів бузку ще не розквітло? (240- (60 + 60 : 2) = 150 (кущ.))
2. Гра-змагання між рядами

3. Робота в парах
— Знайдіть логічну залежність між числами першого і другого рядів та заповніть віконця.

$IMAGE1=2$

IIІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ
— Сьогодні на уроці ми розглянемо, як змінюється частка від зміни діленого.
IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
1. Коментоване розв'язування прикладів (с. 147,завдання 969)
2. Робота в парах (с 147, завдання 970)
— Порівняйте, як змінюється частка внаслідок збільшення (зменшення) діленого в кілька разів.
Висновок. Якщо ділене збільшити (зменшити) у кілька разів при незмінному дільнику, то частка збільшиться (зменшиться) у стільки ж разів.
Фізкультхвилинка
V. РОЗВИТОК МАТЕМАТИЧНИХ ЗНАНЬ
1. Коментоване розв'язування прикладів (с. 147,завдання 971)
— Порівняйте вирази у кожному стовпчику. Знайдіть значення виразів нижнього рядка, використовуючи значення відповідних виразів верхнього.
36:3 = 12 72:8 = 9
360 : 3 = 12 • 10 = 120 720 : 8 = 9 • 10 = 90
96: 16 = 6 75:25=3
960 : 16 = 6 • 10 = 60 750 : 25 = 3 • 10 = ЗО
2. Колективна робота над задачею (с 147, завдання 972)
— Прочитайте задачу.
— Чи можемо ми відразу відповісти на питання задачі?
— Що для цього треба знати?
— Якою дією знайдемо, скільки цибулі зібрали з другої грядки?
— Якою дією знайдемо відповідь на питання задачі? (Діленням)
— Розв'яжіть задачу за схемою: []:[]+([];[])=[]
3. Самостійна робота над задачею (о 148, завдання 973)
Ознайомившись з умовою задачі, учні складають її короткий запис та самостійно розв'язують.
Розв'язання 1) 15 - 5 = 10 (пуч.) — м'яти; 2)15 + 10 = 25(rtd/f.)
Відповідь: 25 пучків кропиви заготовила бабуся.
4. Офтальмологічна пауза
5. Розв'язування логічних завдань
1) Завдання 974 (с. 148).
Скільки буде десятків, якщо 2 десятки помножити на 4 десятки? (8 дec.)
2) В одній коробці 40 цукерок, а в іншій — наполовину менше. Чому дорівнює чверть усіх цукерок?
Розв'язання
1)40 : 2 = 20 (цук.) — у другій коробці;
2) 40 + 20 - 60 (цук.) — всього;
3)60: 4 = 15 (цук.)
Відповідь: 15 цукерок.
VI. ПІДСУМОК УРОКУ
— Що нового ви дізналися на уроці?
— Які задачі розв'язували?
VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ С 148, завдання 975; 976.

 

 




Переглядів: 2367

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.