Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






А.2.1. ЗБЛАЧХ третього типу, послідовний коректуючий пристрій відсутній.

При цьому, передаточні функції скорегованої САУ та побудована на основі ЗБЛАЧХ третього типу повинні дорівнювати наступним рівнянням.

При :

Праву частину рівняння помножимо та розділимо на вираз . Після чого отримаємо вираз :

Приймемо , тоді отримаємо :

Складову в чистому виді реалізувати неможливо. Використаємо наступний прийом: вводимо в склад аперіодичну ланку з передаточною функцією . При цьому вибирається виходячи з того, щоб була набагато більше за найбільшу частоту системи, тобто . Тоді складова реалізується в складі у вигляді . При цьому, ланка практично не буде впливати на роботу системи, тому що її спряжуюча частота буде знаходитися за межами робочого діапазону частот системи.

На основі передаточної функції паралельного коригуючого пристрою вибираємо схему, користуючись довідковою таблицею [2, с. 172-177].

 


Читайте також:

  1. A.3.1. ЗБЛАЧХ третього типу, послідовний коректуючий пристрій відсутній.
  2. A.3.2. ЗБЛАЧХ третього типу, послідовний коректуючий пристрій диференціально-інтегруючого типу.
  3. A.3.3. ЗБЛАЧХ третього типу, послідовний коректуючий пристрій інтегро-диференціюючого типу.
  4. А.1.1. ЗБЛАЧХ третього типу, послідовний коректуючий пристрій диференціально-інтегруючого типу.
  5. А.1.2. ЗБЛАЧХ третього типу, послідовний коректуючий пристрій інтегро-диференціюючого типу.
  6. А.1.3. ЗБЛАЧХ другого типу, послідовний коректуючий пристрій відсутній.
  7. А.1.4. ЗБЛАЧХ другого типу, послідовний коректуючий пристрій диференціально-інтегруючого типу.
  8. А.1.5. ЗБЛАЧХ другого типу, послідовний коректуючий пристрій інтегро-диференціюючого типу.
  9. А.2.2. ЗБЛАЧХ третього типу, послідовний коректуючий пристрій диференціально-інтегруючого типу.
  10. А.2.3. ЗБЛАЧХ третього типу, послідовний коректуючий пристрій інтегро-диференціюючого типу.
  11. А.2.4. ЗБЛАЧХ другого типу, послідовний коректуючий пристрій відсутній.




Переглядів: 603

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
А.1.5. ЗБЛАЧХ другого типу, послідовний коректуючий пристрій інтегро-диференціюючого типу. | А.2.2. ЗБЛАЧХ третього типу, послідовний коректуючий пристрій диференціально-інтегруючого типу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.