Обираємо жорстку ошиновку
В закритих РП збірні шини виконуються жорсткими алюмінієвими шинами.
Таблиця 16
Найменування приєднання
| Марка струмоведучих частин і площа поперечного перерізу, мм2
| | |
| | Увід 110 кВ
| |
| | Збірні шини 110 кВ
|
|
| | Фідера районних споживачів 10 кВ
|
|
| | Первинна обмотка перетворюючого трансформатора
|
|
| | Вторинна обмотка перетворюючого трансформатора
|
|
| | Головна позитивна та мінусова шина
|
|
| | Запасна шина
|
|
| | ТВП
|
|
| | Фідера контактної мережі
|
|
| | Повздовжнє електропостачання 110 кВ
|
|
| | В таблиці 16 прийняті наступні позначення:
- найбільші розрахункові механічні напруги в матеріалі шин при к.з., МПа;
- допустимі механічні напруги, МПА (для шин марки АДО =40 МПа; для шин марки АДЗ1Т =75 МПа);
- відстань між сусідніми опорними ізоляторами (для КУ-10; КУ-10М- =1м);
- відстань між осями шин сусідніх фаз, м (для КУ-10; КУ-10М-а=1м);
- ударний струм трифазного к.з., кА;
- момент опору шин відносно осі, перпендикулярної дії зусилля, мм3;
- товщина і ширина шини, мм.
Інші позначення аналогічні таблиці 15.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|