МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
При опіках очей• Вимити руки з милом, протерти їх спиртом. • Розкрити віка постраждалого й обережно, без зусиль видалити краплини СДОР чистими тампонами (різними для кожного ока). • Сильно промити очі струменем чистої води. • Накласти легку стерильну пов'язку на очі.
Згадайте з попередніх класів правила надання першої допомоги:
Ø при опіках шкіри кислотою: __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Ø при опіках шкіри лугом: __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Попрацюйте із словником Дегазація це__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Дезактивація - це__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Дезінфекція —_________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________
Надзвичайні ситуації на транспорті Однією з причин аварій техногенного походження, у результаті яких відбувається зараження токсичними речовинами, є транспортні катастрофи. Саме за допомогою транспорту здійснюються перевезення хімічних речовин, що використовуються в різних виробництвах і сільському господарстві. Згадайте, які види транспорту ви знаєте? _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Наведіть приклади транспортування різних хімічних речовин: Ø нафта; аміак; (продовжіть ряд) ______________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Обговоріть газетну статтю У протоці Ла-Манш завантажений 70 тис. тонн гасу турецький танкер „Вікі” наштовхнувся на затонулий паром, що перевозив автомобілі. „Вікі” прямував з Антверпена до Нью-Йорка. Рятувальні операції ведуться під керівництвом французької берегової охорони. За словами представників берегової охорони у Дувері, поки не ясно, чи потоне корабель та чи є загроза загорання вантажу. Команда „Вікі” з 24 чоловік поки залишається на борту, оскільки, на думку капітана, їм не загрожує небезпека. За деякими, крен танкера складає 10 градусів. Доберіть інформацію про різні транспортні аварії, що відбулися за останнє десятиліття у нашій країні і за рубежем. У чому полягала загроза для життя і здоров'я людини і навколишнього середовища? Як ці катастрофи були ліквідовані? Транспортні катастрофи _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Правила поведінки на пасажирському транспорті У попередніх класах ви вивчали правила поведінки на пасажирському транспорті з метою безпеки свого життя. Складіть пам'ятку про правила безпечної поведінки на різних видах транспорту і вкладіть її у свій щоденник.
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Тренуємо вміння Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|