МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||
Тест 10.Що таке інфляція? а) підвищення цін у галузях промислового виробництва; б) значне підвищення цін на товари імпорту; в) загальне підвищення цін на всі товари та послуги; г) знецінення грошей внаслідок надмірної їх емісії. Тест 11. Визначте, хто із перелічених нижче суб’єктів програє, хто виграє у випадку неочікуваної 10%-ї інфляції: а) вчитель-пенсіонер; б) менеджер супермаркету; в) робочий автомобільного заводу, член профспілки; г) фермер, у якого багато боргів; д) власник приватного супермаркету в маленькому місті.
Тест 12. Який вид інфляції існував в Україні у першій половині 90-х років? а) інфляція попиту; б) інфляція пропозиції; в) інфляція попиту та пропозиції. Тест 13. Яка основна причина надзвичайно високого рівня інфляції в Україні у першій половині 90-х років? а) підвищення Росією цін на енергоносії до рівня світових; б) не забезпечена емісія грошей; в) порушення господарських зв’язків між колишніми союзними республіками; г) проведення ліберальної зовнішньоекономічної політики. Тест 14. Повернення до попередньої купівельної сили грошових знаків є процесом: а) девальвації; б) нуліфікації; в) ревальвації.
Вправа 1.Визначте рівень безробіття, якщо абсолютна чисельність безробітних становить 1 млн. 300 тис. осіб, чисельність працездатних громадян – 20 млн. осіб, а чисельність добровільно незайнятих – 1 млн. 500 тис. осіб.
Вправа 2.Заповніть таблицю:
Завдання 1.Побудуйте моделі середнього та довгого циклів та виявіть структурні відмінності між ними.
Завдання 2.Проаналізуйте за даними «Статистичного щорічника України за 2006 рік», (Київ, «Консультант», 2007, с. 363-364, таблиця 17.17,17.18), які галузі та регіони України лідирували за обсягами вивільнення працівників у 2006р.
Завдання 3.Проаналізуйте за данимиСтатистичного щорічника України за 2006 рік», (Київ, «Консультант», 2007, с. 300, таблиця 17.25), які зміни відбулися у показнику рівня безробіття у 2006 р. порівняно з 2000 р. Завдання 4.Чи правильним є твердження: «в умовах ринкової економіки досягти повної зайнятості неможливо»? Обгрунтуйте відповідь.
Завдання 5.Розрахуйте показники рівня та темпу інфляції за цінами вашого власного споживчого кошика поточного та минулого років.
Завдання 6.Розрахуйте, скільки років буде потрібно для того, щоб реальний ВВП України подвоївся, при таких вихідних даних: ВВП у 2002 р. = 220.556 млн.грн. Індекс інфляції (індекс рівня цін, очікуваний: 105%. Темп зростання ВВП (номінального), запланований: 6% на рік. Скористайтеся «правилом величини ».
|
||||||||||||||||
|