Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Організація робіт, пов'язаних із складанням схем землеустрою

 

Схему землеустрою адміністративного району розробляють, як правило, на основі схеми землеустрою території області, що дає мо­жливість прив'язати заходи щодо використання й охорони земель району до території регіону й обґрунтувати узгоджені рішення зага­льних і взаємозалежних завдань.

Якщо схеми землеустрою території області немає, то за основу бе­руть, концепцію (програму) соціально-економічного розвитку району і показники завдання на проектування.

При розробленні схеми землеустрою адміністративного району

потрібно обов'язково використовувати раніше складені схеми і про­екти землеустрою, схеми і проекти перерозподілу земель, форму­вання спеціальних земельних фондів, меліорації й охорони земель, розміщення об'єктів будівництва, а також матеріали інвентаризації земель, чергові кадастрові плани, карти обмежень і обтяжень у ви­користанні земель, матеріали оцінювання земель тощо.

Роботи, пов'язані зі складання схем землеустрою, виконують з ініціативи органів місцевого самоврядування й органів виконавчої влади, зокрема Держкомзему України.

Генеральними розробниками (підрядниками) схем землеустрою можуть бути як державні наукові та землевпорядні підприємства, так і приватні підприємства. Для виконання робіт з окремих розді­лів схеми можуть залучатися як субпідрядні відповідні спеціалізо­вані проектні, дослідні й науково-дослідні організації, приватні зем­левпорядники.

Роботи зі складання схем землеустрою можуть фінансуватися за рахунок коштів державного бюджету, передбачених на землеустрій, а також за рахунок бюджетів регіонів і районів, залежно від того, який орган влади ухвалив рішення про складання схеми землеуст­рою адміністративно-територіального утворення.

Схему землеустрою адміністративного району складають на під­ставі технічного завдання, виданого замовником при укладанні до­говору на виконання робіт. У технічному завданні зазначають перс­пективні показники розвитку економіки, землекористування й охо­рони земель району, а також зміст усіх землевпорядних дій.

Крім того, у технічному завданні наводять дані про замовника, генерального проектувальника та інших учасників запланованих робіт, основні нормативні акти, якими слід керуватися при скла­данні схеми, використаний планово-картографічний матеріал і ма­сштаб вихідної картографічної частини схеми, основні вимоги, що мають регламентувати зміст схеми землеустрою.

До схеми землеустрою висувають такі основні вимоги:

* визначення потреби в земельних ресурсах усіх форм господарювання з урахуванням перспективи їх розвитку, придатності земель і агроекологічного зонування території;

* виявлення меліоративного фонду і резерву земель, придатних
для використання в сільському господарстві;

* установлення обсягів, об'єктів і черговості освоєння і поліпшення земель;

* формування спеціальних земельних фондів регулювання обігу
на ринку земель;

* розроблення пропозицій щодо розвитку селянських і фермерських господарств, сільськогосподарських підприємств та їхніх асоціацій;

* складання зведеного балансу очікуваного розподілу земель за категоріями, формами власності і користування;

* визначення перспектив розвитку і розміщення галузей агро­промислового комплексу і їх кооперації та інтеграції, а також розро­блення пропозицій щодо використання земель нерентабельних і низькорентабельних сільськогосподарських підприємств;

* установлення складу і співвідношення земельних угідь у сільськогосподарських підприємствах з урахуванням їх спеціалізації і
перспектив розвитку;

* розроблення пропозицій щодо удосконалення організації тери­торії району;

* розроблення пропозицій щодо охорони земель і поліпшення
природних ландшафтів;

* визначення вартості й ефективності проектованих заходів;

* розроблення плану реалізації схеми землеустрою;

* необхідність складання і тиражування «Основних положень
схеми землеустрою».

Зміст технічного завдання може уточнюватися з урахуванням складу виконуваних робіт, розробленого комплексу заходів, у тому числі по періодах, інших конкретних умов.

При складанні технічного завдання замовник може обумовлюва­ти необхідність пророблення відповідних частин схеми у варіантах, а також проведення додаткових робіт (як самостійний вид) для одер­жання відсутньої для складання схеми інформації (інвентаризація земель, спеціальні обстеження, знімальні роботи та ін.).

При оцінюванні й виборі варіантів використовують метод порів­нянної економічної, соціальної й екологічної ефективності ухвале­них рішень. Для правильного оцінювання варіантів слід дотриму­ватися умов порівняння (територія, обсяги виробництва, соціальні чинники, охорона земель, забезпеченість ресурсами, які врахову­ються показники, нормативна база тощо).

Зразкову форму технічного завдання на складання схеми земле­устрою наведено в дод. 2.

 




Переглядів: 509

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Установлення розрахункових періодів і термінів реалізації схем землеустрою | Нормативно-правова база, яку використовують при складанні схем землеустрою

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.