МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
End Sub(Докладніше процедури будемо розглядати далі). Кожний оператор програми записують в окремому рядку і для введення рядка натискають клавішу Enter. Допускається запис декількох операторів в одному рядку (при цьому один оператор від іншого відділяється двома крапками), однак це не рекомендується, тому що програму важче налагоджувати. Якщо рядок програми занадто довгий, то використовують один з наступних варіантів: - продовжують писати на тому ж рядку, допускаючи, щоб частина програми перебувала за межами екрану; - вводять символи продовження рядка - пробіл і знак підкреслення. Усередині програм можна поміщати коментарі. При цьому кожний рядок коментаря починається зі знака апострофа. Основні типи даних В VBA є велика кількість типів даних, основні з яких наведені нижче. Типи даних: - integer - цілий тип (від -32768 до 32767); - single - числовий тип одинарної точності (до 7 значущих цифр); - double - числовий тип подвійної точності (до 14 значущих цифр); - long -цілий тип (від -2147483648 до 2147483647); - date - використовується для введення дати; - string- строковий тип; - currency- використовується у фінансових розрахунках; - boolean - логічний тип (дані цього типу можуть приймати значення: true (істина) або false (неправда); - object- посилання винятково на об'єкт; - variant- довільний тип. Змінні, масиви, константи і їхній опис Змінні, масиви, константи й інші об'єкти мають ім'я, що повинно підкорятися наступним правилам: - символи імені – букви, цифри й знак підкреслення; - ім'я повинне починатися з букви; - довжина ім'я не повинно перевищувати 255 символів; - ім'я повинно бути унікальним усередині області дії. Опис змінних Синтаксис опису змінних: Dim Им’я ЗмінноїAs тип, …, Им’я Змінної As тип Наприклад: Dim n As Integer, s As Double Dim k As String Масиви і їхній опис. Масив – упорядкована сукупність даних одного типу. Масиви можуть мати одну, дві й більше размірностей (але не більше 60). Наприклад, X=(xi), i=0,1,2,…10 – одновимірний масив з 11 елементів; A=(aij), i=0,1,2,…,5;j=0,1,2,…,6; - двовимірний масив з 6´7 елементів. Елемент масиву – це змінна з індексами. Індекси в VBA обмежуються круглими дужками й відділяються один від одного комами. Наприклад, xi ® x(i); aij ® a(i,j). У найпростішому випадку синтаксис опису масиву фіксованого розміру має вигляд: Dim им’я Массиву (n1,n2,…,nk)As тип де n1,n2,…,nk–максимальні значення відповідно 1-го, 2-го, ..., k-го індексів, мінімальне значення індексу вважається рівним 0. Наприклад, Dim X (19) As String
|
||||||||
|