МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Specify endpoint of arc or[Angle/Center/Close/Direction/Halfwidth/Line/Radius/Second pt/Undo/Width]: l Specify next point or [Arc/Close/Halfwidth/Length/Undo/Width]: @-317.3205,0 %Для створення замкнутої полілінії використана опція Close Specify next point or [Arc/Close/Halfwidth/Length/Undo/Width]: c 11. Відредагувати побудовану полілінію: 11.1 Подати на стічці інструментів Modify команду Edit Polyline або набрати з клавіатури команду PEdit. 11.2 Виділити побудовану полілінію. Обрати опцію Edit vertex. Маркер відмітить першу вершину полілінії. 11.3 Обрати опцію Edit vertex /Next /Next. Маркер переміститься на іншу вершину сегменту дуги полілінії. 11.4 Подати команду Edit vertex /Move та вказати нове розташування відміченої вершини: @0,-50 ( координата вершини 400,50) (рис.31) Рисунок 31 - Підредагована полілінія опцією Move 11.5 Видмітити другу вершину полілінії (опція Previous), обрати опцію Straighten , за допомогою опції Next відмітити третю вершину полілінії та обрати опцію Go (рис.32). Рисунок 32 - Підредагована полілінія опцію Straighten
11.6 Вийти з режиму редагування вершини полілінії (опція eXit). 11.7 Обрати опцію Decurve. 11.8 Змінити ширину всіх сегментів полілінії опцією Width (ширина дорівнює 5.) 11.9 Обрати опцію Open . Знищиться сегмент, що поєднував першу та останню вершину полілінії. 11.10 Побудувати відрізок з координатами початкової точки 100, 100 та з координатами другої точки 40,100 11.11 Подати команду PEdit. Виділити відредаговану полілінію. 11.12 Обрати опцію Join , виділити побудований відрізок та натиснути клавішу Enter (рис.33). Рисунок 33 - Відредагована полілінія опцію Join
12. Побудувати на новому шарі з імям Полі N (де N – порядковий номер прізвища студента в навчальному журналі) правильний багатокутник згідно з варіантом завдання, наведеним в табл.12. 13. Побудувати власноруч розроблене креслення полілінії на новому шарі з імям Полілінія N (де N – порядковий номер прізвища студента в навчальному журналі). 14. Зберігти файл з імям «Прізвище.dwg» в указаній викладачем папці.
Контрольні питання 1. Описати основні піктограми стрічки інструментів Draw . 2. За допомогою якої команди виконується побудова правильного багатокутника 3. За допомогою якої команди виконується побудова полілінії? 4. Навести та пояснити опції прорисовки полілінії. 5. Пояснити опції редагування полілінії. Читайте також:
|
||||||||
|