МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ІСНУЮЧИЙ СТАН ІНФОРМАТИЗАЦІЇ СФЕРИ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИВ останні роки досягнуто суттєвих результатів у побудові інформаційного простору сфери охорони здоров'я України: - здійснено та впроваджено локальні розробки; - накопичено значний обсяг практичної, статистичної та довідкової інформації; - напрацьовано досвід організації інформаційних та телекомунікаційних систем; - є приклади впровадження галузевих електронних реєстрів певних категорій хворих, локальних електронних реєстрів пацієнтів, інформаційно-аналітичних систем управління екстреною медичною допомогою, реєстрів та баз даних статистичного та довідникового спрямування тощо. Разом з тим існує низка проблем, вирішення яких необхідне для успішної реалізації заходів з інформатизації сфери охорони здоров'я України: 2.1. Інформаційний простір сфери охорони здоров'я України є дуже фрагментованим та децентралізованим, що спричинено відсутністю єдиної стратегії та правил його розвитку. 2.2. Проблеми існуючих інформаційних ресурсів та засобів інформатизації: - відсутність повного обсягу технічної документації, необхідної для їх нормальної експлуатації та розвитку; - використання різних програмних платформ, що значною мірою унеможливлює обмін інформацією між ними; - відсутність єдиної технічної стратегії в сфері охорони здоров'я України, реалізованої шляхом створення системи керівних документів щодо розробки, впровадження та експлуатації інформаційних ресурсів та інформаційних технологій; - недостатньо регламентовані джерела наповнення інформаційних ресурсів даними та відсутній єдиний контроль за коректністю, адекватністю, повнотою, безнадлишковістю та актуальністю цих даних; - відсутність кваліфікованого персоналу, необхідного для нормальної експлуатації програмно-апаратних засобів. 2.3. Проблеми існуючих вузлів зберігання інформації (сервери, дата-центри): - застаріле технічне оснащення; - відсутність регламентів резервного копіювання інформації, що може спричинити її безповоротну втрату; - потребує впровадження комплексна система захисту інформації; - неефективне географічне розміщення таких вузлів, що ускладнює їх адміністрування. 2.4. Проблеми систем передачі інформації: - низька розподільна здатність більшості використовуваних каналів зв'язку; 2.5. Інформаційні медичні ресурси: - відсутність розгалуженої системи спеціалізованих медичних інформаційних ресурсів, спроможних забезпечити легкий доступ до публічної та довідкової інформації; - відсутність спеціалізованих соціальних інформаційних ресурсів медичної спільноти. 2.6. Нормативна документація: - відсутність повного обсягу галузевої нормативної документації щодо порядку розроблення, впровадження, експлуатації інформаційних ресурсів та засобів інформатизації, а також їх технічних характеристик; - відсутність адаптованих інформаційних медичних стандартів; - відсутність формалізованих критеріїв визначення економічної ефективності впровадження та експлуатації інформаційних ресурсів та засобів інформатизації; З аналогічною проблематикою стикалися майже всі розвинені країни на шляху інформатизації та створення відкритого інформаційного суспільства. У світі існує достатній досвід їх вирішення. Опрацювання цього досвіду провідними профільними фахівцями України дозволило визначити шляхи вирішення наведених проблем у сфері охорони здоров'я України та сформулювати їх в цій Концепції.
|
||||||||
|