Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Комп'ютер має працювати так, щоб людина не змогла визначити, з ким вона спілкується - з іншою людиною чи з машиною.

Тест Тьюринга

Для перевірки інтелектуальності комп’ютера А. Тьюринг ще у 1950 році (Turing А. "Computing machinery and intelligence") запропонував тест:

«Чи може машина міркувати?" ® «Чи здатна машина до розумної поведінки?".

 

Зараз прийнято, що для проходження тесту Тьюринга комп'ютер повинен мати засоби:

§ обробки текстів на природній мові в обсязі, достатньому для спілкування з людьми;

§ представлення знань, з чиєю допомогою зможе записати в пам'ять те, що він взнає або прочитає;

§ автоматичного формування логічних виводів, що забезпечують використання збереженої інформації для пошуку відповідей на питання та виводу нових висновків;

§ машинного навчання, які дозволяють пристосовуватись до нових обставин та виявляти і екстраполювати ознаки стандартних ситуацій.

 

Окрім цього, щоб пройти повний тест Тьюринга, необхідні:

§ машинний зір для сприйняття об’єктів;

§ засоби робототехніки для маніпулювання об’єктами і переміщення у просторі.

 

Оці шість напрямків становлять основну частину штучного інтелекту.

Тематика ШІ традиційно включає дослідження систем, що відповідають найістотнішим ознакам поняття розумної діяльності:

§ розпізнавання, перетворення й розуміння образів (природно-мовних, зорових, тактильних й ін.),

§ рішення задач у просторі станів,

§ прийняття рішень, адаптація й навчання на основі накопиченого досвіду,

§ цілеспрямовану поведінку, самоорганізацію систем.

 

Розвиток теорії й створення систем ШІ зараз зв'язують із проблемою організації знань про світ у вигляді деяких структур, що адекватні реальним відношенням між предметами і явищами дійсності.

 

"Обробка знань - одна зі сфер практичного застосування ШІ, що припускає використання комп'ютером знань, якими володіє людина, для рішення проблем".

Відповідно до визначення знань, що використається в даному курсі й ілюструється рис. 1, знання входять до складу ієрархії способів подання інформації.

Рис. 1. Піраміда знань

 

На нижньому рівні цієї ієрархії перебуває шум, що складається з інформаційних елементів, які не представляють інтересу й можуть лише утруднити сприйняття й подання даних. На більш високому рівні перебувають безформатні дані, що містять елементи, які можуть становити певний інтерес. Далі перебуває інформація, тобто оброблені дані, що явно представляють інтерес для користувачів. Наступним є рівень знань, які представляють настільки важливу інформацію, що її варто надійно зберігати й забезпечити виконання над нею необхідних операцій. Назви найвищих двох рівнів достатньо красномовні.




Переглядів: 725

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ШІ все ще відкриває можливості для втілення талантів кількох справжніх Ейнштейнів. | Чому потрібний гібридний підхід -3

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.