МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Проблема, яку передбачається розв'язати шляхом державного регулюванняОпис проблеми: Відповідно до Законів України "Про Концепцію Національної програми інформатизації" та "Про Національну програму інформатизації" головними завданнями з інформатизації сфери охорони здоров'я є створення інформаційного простору сфери охорони здоров'я України для обліку стану здоров'я громадян України (далі - Інформаційний простір) на основі автоматизованої реєстрації пацієнтів у лікувальних установах, збору даних профілактичних обстежень з метою подальшого використання в статистичних, аналітичних та експертних системах; створення системи дистанційного консультування та діагностики на основі комп'ютерних мереж, що об'єднують великі лікувальні та наукові заклади. Загальна ситуація щодо інформатизації у сфері охорони здоров'я на сьогодні не може бути визнана задовільною: відсутні єдина політика та правила створення Інформаційного простору, технічна документація, необхідна для його нормальної експлуатації та розвитку; використовуються різні програмні платформи, що унеможливлює обмін інформацією між елементами Інформаційного простору; відсутня єдина технічна політики в сфері охорони здоров'я України; мають місце недостовірні джерела наповнення багатьох інформаційних ресурсів даними; відсутній кваліфікований персонал, необхідний для нормальної експлуатації програмно-апаратних засобів; має місце моральна та фізична застарілість програмно-апаратних засобів сфери охорони здоров'я. З огляду на вищезазначене, виникла необхідність прийняття Концепції інформатизації сфери охорони здоров'я, яка, згідно пункту 4 Порядку формування та виконання галузевої програми і проекту інформатизації, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 18 грудня 2001 року № 1702, включає в себе аналіз стану інформатизації та пріоритетних напрямів розвитку сфери охорони здоров'я, визначає головну мету, завдання, пріоритетні напрями інформатизації сфери охорони здоров'я, принципи формування і виконання, заходів організаційного забезпечення виконання програми інформатизації сфери охорони здоров'я, очікувані результати у сфері інформатизації та їх впливу на розвиток сфери охорони здоров'я. Згідно з пунктами 1, 2 Порядку формування та виконання галузевої програми і проекту інформатизації, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 18 грудня 2001 року № 1702, галузева програма і проект інформатизації розробляється міністерством або іншим центральним органом виконавчої влади та складається з концепції, завдань на три роки, завдань (робіт) на наступний бюджетний рік і паспорта. З огляду на вищезазначене, Міністерством охорони здоров'я України розроблено проект наказу "Про затвердження Концепції інформатизації сфери охорони здоров'я" (далі - Проект наказу).
|
||||||||
|