Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Проблема, яку передбачається розв'язати шляхом державного регулювання

Опис проблеми:

Відповідно до Законів України "Про Концепцію Національної програми інформатизації" та "Про Національну програму інформатизації" головними завданнями з інформатизації сфери охорони здоров'я є створення інформаційного простору сфери охорони здоров'я України для обліку стану здоров'я громадян України (далі - Інформаційний простір) на основі автоматизованої реєстрації пацієнтів у лікувальних установах, збору даних профілактичних обстежень з метою подальшого використання в статистичних, аналітичних та експертних системах; створення системи дистанційного консультування та діагностики на основі комп'ютерних мереж, що об'єднують великі лікувальні та наукові заклади.

Загальна ситуація щодо інформатизації у сфері охорони здоров'я на сьогодні не може бути визнана задовільною: відсутні єдина політика та правила створення Інформаційного простору, технічна документація, необхідна для його нормальної експлуатації та розвитку; використовуються різні програмні платформи, що унеможливлює обмін інформацією між елементами Інформаційного простору; відсутня єдина технічна політики в сфері охорони здоров'я України; мають місце недостовірні джерела наповнення багатьох інформаційних ресурсів даними; відсутній кваліфікований персонал, необхідний для нормальної експлуатації програмно-апаратних засобів; має місце моральна та фізична застарілість програмно-апаратних засобів сфери охорони здоров'я.

З огляду на вищезазначене, виникла необхідність прийняття Концепції інформатизації сфери охорони здоров'я, яка, згідно пункту 4 Порядку формування та виконання галузевої програми і проекту інформатизації, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 18 грудня 2001 року № 1702, включає в себе аналіз стану інформатизації та пріоритетних напрямів розвитку сфери охорони здоров'я, визначає головну мету, завдання, пріоритетні напрями інформатизації сфери охорони здоров'я, принципи формування і виконання, заходів організаційного забезпечення виконання програми інформатизації сфери охорони здоров'я, очікувані результати у сфері інформатизації та їх впливу на розвиток сфери охорони здоров'я.

Згідно з пунктами 1, 2 Порядку формування та виконання галузевої програми і проекту інформатизації, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 18 грудня 2001 року № 1702, галузева програма і проект інформатизації розробляється міністерством або іншим центральним органом виконавчої влади та складається з концепції, завдань на три роки, завдань (робіт) на наступний бюджетний рік і паспорта.

З огляду на вищезазначене, Міністерством охорони здоров'я України розроблено проект наказу "Про затвердження Концепції інформатизації сфери охорони здоров'я" (далі - Проект наказу).




Переглядів: 387

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Громадське обговорення | Обґрунтування необхідності державного регулювання та неможливості розв'язання проблеми за допомогою чинного регулювання.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.