МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Зв'язок дизайну й аеродинаміки колісної машиниСьогодні автомобільна техніка стала показником технічного рівня не тільки автовиробників, але й держави в цілому. Автомобілі забезпечують складною електронною технікою, до розробки автомобіля залучають фахівців з різних галузей науки й техніки. Значну увагу приділяють аеродинамічним характеристикам автомобіля, з огляду підвищення техніко-економічних і споживчих якостей автомобіля. Кожен виробник повинен буде забезпечити автомобілю найкращі аеродинамічні форми, але результат завжди буде визначатися естетично обґрунтованим сполученням з дизайном кузова. Виходячи з того, що форма кузова є важливим чинником при ухваленні рішення при купівлі автомобіля, дизайнер здійснює синтез опрацювання кузова з переліком пред'явлених до нього вимог відносно: - об’єму салону, багажника, підкапотного простору; - розміщення водія й пасажирів відповідно до ергономічних норм; - місця розташування двигуна, паливного бака й запасного колеса; - доступності й достатній оглядовості через дверні пройми й вікна; - дотримання стандартизованих норм до бамперів, світлотехніки, номерних знаків та ін. У свою чергу, фахівець із аеродинаміки, за допомогою обчислювальних програм та досліджень за допомогою аеродинамічної труби, оцінює й перевіряє отримані аеродинамічні характеристики масштабної моделі або натурного макета, у яких реалізовані запропоновані форми кузова, і пропонує дизайнерові варіанти її покращення. Повна ефективність їхнього співробітництва проявляється в ступені досконалості естетичних і аеродинамічних характеристик проектованого автомобіля й здатності реалізувати їх у його остаточній формі. В наш час при практичній розробці перспективних автомобілів спостерігається тенденція до зближення дизайнерського й аеродинамічного проектування. При цьому підвищуються вимоги до рівня інформативності дизайнера про вплив форми кузова й окремих його елементів на аеродинаміку автомобіля. Як відомо, найбільш відповідальним етапом аеродинамічного проектування кузова є відпрацьовування його зовнішньої форми, оскільки ступінь її досконалості визначає рівень дизайну й обтічності автомобіля. При цьому процес формоутворення кузова вже на ранній його стадії варто вести по трьох напрямках: дизайнерське проектування, аеродинамічне проектування й ергономічне проектування. Аеродинамічне проектування швидкісного автотранспортного засобу містить у собі рішення таких основних завдань: - відпрацьовування зовнішньої форми кузова й оптимізацію його геометричних; конструктивних і настановних параметрів для забезпечення найменшого аеродинамічного опору; - удосконалювання аеродинамічних характеристик, що визначають показники аеродинамічної стійкості й керованості; - визначення оптимальних зон і об’ємів забору й викиду повітря для систем охолодження двигуна, вентиляції й кондиціювання кабіни, холодильних установок кузова рефрижератора; - встановлення й зниження ступеня забруднення кабіни й кузови, а також рівня аеродинамічного шуму. Основним напрямком аеродинамічного проектування є відпрацьовування зовнішньої аеродинаміки кузова, оскільки рівень його обтічності безпосередньо впливає на паливну ощадність, динаміку, безпеку транспортного засобу. При цьому відпрацьовування зовнішньої аеродинаміки має на меті одержання найкращих аеродинамічних характеристик транспортного засобу шляхом оптимізації .форми кузова, його розташування щодо поверхні дороги й поліпшення обтічності окремих конструктивних елементів.
|
||||||||
|