Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Ріжуча (забірна) частина, 2 – калібрувальна частина, 3 – хвостовик

 


ІНДИВІДУАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ ДО ЛАБОРАТОРНОЇ РОБОТИ № 3

 

Завдання 1. Згідно варіанту з таблиці 3.1 порахувати глибину різання для вказаних видів та розмірів обробки. Виконати ескізи до зроблених розрахунків, проставити на них умовні розміри, показати глибину різання.

 

Таблиця 3.1

Види обробки Варіанти Дані для розрахунків
Діаметр першого свердла,мм Діаметр другого свердла,мм Діаметр зенкера,мм Діаметр розвертки,мм Точіння зовнішньої поверхні Розточування внутрішньої поверхні
Діаметр поверхні до обробки,мм Діаметр поверхні після чорнового точіння,мм Діаметр поверхні після чистового точіння,мм Діаметр отвору до обробки,мм Діаметр отвору після чорнового розточування,мм Діаметр отвору після чистового розточування,мм
свердління та наступне розсвердлювання отвору 25,0 43,0 - - - - - - - -
15,0 28,0 - - - - - - - -
20,0 33,0 - - - - - - - -
свердління та наступне зенкерування отвору 14,0 - 14,85 - - - - - - -
17,0 - 17,85 - - - - - - -
23,0 - 24,8 - - - - - - -
свердління та наступне розвертання отвору 5,8 - - 6,0 - - - - - -
2,9 - - 3,0 - - - - - -
4,8 - - 5,0 - - - - - -
зенкерування та наступне розвертання отвору 12,0 - 12,85 13,0 - - - - - -
24,0 - 25,8 26,0 - - - - - -
30,0 - 31,75 32,0 - - - - - -
чорнове та наступне чистове точіння зовнішньої циліндричної поверхні - - - - 35,0 31,0 30,0 - - -
- - - - 13,0 10,0 8,8 - - -
чорнове та наступне чистове розточування внутрішньої циліндричної поверхні - - - - - - - 55,0 58,5 60,0
- - - - - - - 10,0 13,2 15,0

 


Приклад виконання індивідуального завдання до лабораторної роботи № 3:

ІНДИВІДУАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ ДО ЛАБОРАТОРНОЇ РОБОТИ № 3

 

Приклад 1 (варіанти 1…12)

Варіант Х

Завдання. Згідно варіанту порахувати глибину різання при свердлінні та наступному зенкеруванні отвору, якщо діаметр першого свердла 22 мм, адіаметр зенкера 23,8 мм. Виконати ескізи, проставити на них умовні розміри, показати глибину різання.




Переглядів: 507

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
А – суцільним, б – з механічним кріпленням різальної частини, | Розв’язання.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.