Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Кронштейни.

Спеціальні конструкції двостороннього консольного площинного типу, встановлені на опорах (на власних опорах, стовпах – опорах вуличного освітлення, опорах контактної мережі) або на будівлях чи спорудах. Такі спеціальні конструкції виконуються в двосторонньому вигляді із внутрішнім освітленням. Площа визначається як площа проекції на будівлю, споруду.

Спеціальні конструкції світлових транспорантів-перетяжок повинні мати засоби аварійного відключення від мережі електропостачання. Площа визначається як площа інформаційного поля.

Електронні екрани (електронні табло).Спеціальні конструкції призначені для відтворення зображення на площині екрану за рахунок світловипромінювання світло діодів, ламп та інших джерел світла та світло випромінюючих елементів. Площа визначається як площа проекції на будівлю, споруду.

Маркізи. Спеціальні конструкції виконані у вигляді козирків та навісів з нанесеною на них рекламою та розміщеними над вітринами, входами та проходами будівель та споруд. Маркізи складаються із елементів кріплення до будівлі, каркасу та інформаційного поля, виконаного на м’якій або твердій основі. Площа визначається як площа інформаційного поля.

Нетрадиційні види реклами і спеціальних конструкцій - тенти, повітряні кулі, аеростати, короби тощо, як правило, є тимчасовим оформленням, що розміщується на період проведення різного роду культурно-масових заходів (виставки, шоу, рекламні кампанії тощо).

Тимчасові рекламні засоби. Спеціальні конструкції, що розміщуються на території міста Очаків з умовою обмеженого розміщення у часі, як правило протягом робочого дня господарюючого суб’єкта.

Виносні рекламні щити. Як правило, виконуються у двосторонньому варіанті, не мають власного освітлення. Розміщуються в пішохідних зонах та на тротуарах, але без перешкод вільному проходу пішоходів та техніки для прибирання даної частини дороги.

Тимчасові виносні рекламні засоби повинні бути висотою не більше 1,4 м та шириною не більше 0,8 м, розміщуватись впритул до фасаду будинку і при ширині тротуару (пішохідної доріжки) не менше 2,5 м. Площа визначається як площа інформаційного поля. Для отримання дозволу на розміщення виносного щита заявник подає відповідні документи.

Тимчасова зовнішня реклама, як правило, розміщуються із метою рекламування культурно-мистецьких заходів. Тимчасова зовнішня реклама розміщується на підставі укладеного договору з відповідним підрозділом управління житлово-комунального господарства та екології. При розміщенні тимчасової зовнішньої реклами на технічних засобах організації дорожнього руху (в тому числі на турнікетах) необхідною передумовою є отримання погодження в балансоутримувача таких засобів. Розташування тимчасових рекламних засобів на перехрестях, біля дорожніх знаків, світлофорів, пішохідних переходів та зупинок транспорту загального користування дозволяється за погодженням з відділом ДАІ УМВС України в м. Очаків та Очаківському рн-ні.

Спеціальна конструкція, яка переміщається фізичною особою розміщується на території міста Очаків, як правило протягом робочого дня. Площа визначається як площа інформаційного поля.

Реклама на сітках біля будівництва об’єктів:

Тимчасові рекламні засоби, що розміщуються на сітках, що огороджують об’єкти будівництва. Площа зовнішньої реклами визначається як площа інформаційного поля.

21.16. Знаки для товарів та послуг, у тому числі ті, об'єктами яких є логотипи (словесні позначення), на які видано свідоцтва України на знаки для товарів та послуг, а також ті, що охороняються на території України, згідно з її міжнародними договорами, наводяться відповідно до Закону України “Про рекламу”.

Застосування мови у рекламі здійснюється відповідно до чинного законодавства України про мови. Знаки для товарів і послуг наводяться у рекламі в тому вигляді, в якому їм надана правова охорона в Україні відповідно до чинного законодавства.

21.17. Підключення рекламних засобів до існуючих мереж зовнішнього освітлення здійснюється відповідно до вимог, передбачених чинним законодавством з дотриманням умов і правил технічної експлуатації відповідних мереж.

21.18. Розміщення наземних конструкцій не повинно створювати перешкод вільному огляду реклами на раніше встановлених конструкціях, сприйняттю технічних засобів організації дорожнього руху.

21.19. Фундаменти наземних спеціальних конструкцій повинні бути на одному рівні з поверхнею землі (дорожнього покриття). Допускається виконання фундаменту у вигляді декоративної споруди: квітника, лавок тощо.

21.20. Вузли кріплення спеціальних конструкцій до існуючих будинків (будівель) та споруд повинні забезпечувати надійне кріплення та бути захищені від несанкціонованого доступу до них.

21.21. Розповсюджувач зовнішньої реклами або власник вивіски:

- виконує роботи з розташування ОЗР чи вивіски без пошкодження архітектурних деталей, конструктивних елементів будинків (будівель) та споруд, підземних та наземних комунікацій, елементів благоустрою та без порушення фітодизайну прилеглої ділянки;

- забезпечує відповідність спеціальної конструкції (вивіски) державним стандартам, нормам і правилам конструктивної міцності, електротехнічної та експлуатаційної безпеки;

- відповідає за безпеку при експлуатації і утриманні її у належному санітарно-технічному стані (у разі його відсутності - власник місця розташування ( балансоутримувач );

- зобов'язаний до виконання робіт з розташування ОЗР або інформаційної вивіски укласти угоду з власником місця розташування або балансоутримувачем, в якій має бути передбачена сплата відновлюваної вартості за знесені зелені насадження, газони та відшкодування витрат, пов'язаних з відновленням благоустрою (завіз чорнозему, посів трави, відновлення тротуарного покриття, демонтаж фундаментів після знесення щитів тощо), фасадів та дахів після демонтажу ОЗР або інформаційної вивіски.

21.22. Відповідальність за технічний стан рекламних засобів, порушення вимог техніки безпеки під час розташування та експлуатації рекламних засобів несе розповсюджувач зовнішньої реклами згідно із законодавством.

21.23. Рекламні засоби забезпечуються маркуванням із зазначенням на каркасі рекламного засобу найменування розповсюджувача зовнішньої реклами, номера його телефону, дати видачі дозволу та строку його дії.

21.24. У разі розміщення ОЗР при проведенні загальнодержавних, міських та інших соціальних заходів плата за право тимчасового використання місць (для розташування ОЗР), що знаходяться у комунальній власності може не справлятись на підставі рішення виконавчого комітету Очаківської міської ради.




Переглядів: 313

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Настінні панно. | РОЗДІЛ 22. УТРИМАННЯ ДОМАШНІХ ТВАРИН

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.