МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Відцентруйте дані по вертикалі.Виберіть дані і скористайтеся командою Вирівнювати... з їх контекстного меню або кнопками панелі Таблиці і Межі. Вставте діаграму для таблиці 2. Введіть заголовок третьої таблиці: Таблиця 3. Мої друзі. Перейдіть на новий рядок. Введіть текст для таблиці 3. Текст треба вводити, наприклад, так (дані вводьте свої): Прізвище, Ім'я, Місто, Адреса, Телефон Гнатик, Богдан, Львів, Наукова 66/22, 2643455 Фаст, Сашко, Львів, Джерельна 23/76, 3334455 Снігур, Ігор, Нью-Йорк, Бродвей 345, 8667744 та ін. Перетворіть текст у таблицю. Виокремте введений текст і виконайте відповідну команду з меню. Отримаєте діалогове вікно, де потрібно ввімкнути опцію Інше і ввести розділювач-кому у відповідне поле. Якщо перетворення в таблицю відбулося неправильно, виконайте зворотне перетворення, з'ясуйте причину помилки (може неправильно зазначено розділювач), виберіть текст і повторіть спробу. Першу таблицю відформатуйте командами Таблиця – Автоформат. Перегляньте існуючі стандартні формати і виберіть, який вам найбільше до вподоби. Назву вибраного формату занотуйте у звіт. У другій таблиці заголовки стовпців затініть, а клітинки з даними зробіть жовтими. Виокремте перший рядок => Формат => Межі і Заливка => Перейдіть на закладку Заливка => Виберіть тип узору (тінь) 20% => ОК, Виокремте рядки з даними => Формат => Межі і Заливка => Закладка Заливка => Виберіть колір жовтий => ОК. Перейдіть на закладку Межі, змініть тип ліній на подвійні і задайте їхню товщину. Третю таблицю відформатуйте на свій смак. Таблицю 3 скопіюйте двічі. У першій копії таблиці 3 рядки упорядкуйте так, щоб прізвища були за алфавітом. Виокремте рядки таблиці (всі, окрім першого рядка) і натисніть на кнопку Впорядкувати. У діалоговому вікні виберіть назву стовпця Прізвища і режим За зростанням. У другій копії таблиці 3 рядки упорядкуйте за віком осіб. На наступній сторінці наберіть 20 рядків тексту передмови до цієї книжки або вставте будь-який текст з раніше створених документів. Щоб перейти на наступну сторінку, слід натиснути акорд Ctrl+Enter, який еквівалентний команді вставити розрив Сторінки. Перетворіть набраний текст на дві колонки. Виконайте переноси, щоб не було рідких рядків. Створіть словник термінів. Засобами табуляції відтворіть шість рядків будь-якого словника з цієї книжки разом зі словом «Словник». Збережіть документ у файлі з назвою Таблиці. Продемонструйте роботу викладачеві. Вийдіть з програми, закривши всі вікна.
Практична робота № 11 Тема MS Word. Рисунки. Формули. Мета Уміти створювати графічні схеми, організаційні діаграми, користуватися автофігурами, вставляти формули. План 1. Панель Рисування. 2. Автофігури. 3. Формули.
|
||||||||
|