МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
In scholaMagister in auditorium venit, discipŭli magistrum salūtant. Magister: - Salvēte, amīci! Assidĭte! Quis hodie abest? Discipŭli: - Nemo abest, cuncti hodie adsŭmus. Magister: - Bene. Silentium! Quis hodie respondēre potest? Discipŭli: - Ego possum! – Ego possum! – Cuncti possŭmus! Magister: - Tacēte discipŭli, nolīte clamāre, dum in auditorio estis. Cuncti potestis? Optĭme! Tu, Petre, potesne coniugāre verbum Latīnum «adesse»? Petrus: - Ita est, magister, possum. Magister: Veni, quaeso, ad tabŭlam et scribe. Petrus venit ad tabŭlam et cretā in tabŭlā scribit: «Praesens indicatīvi. Singulāris: adsum, ades, adest; plurālis: adsŭmus, adestis, adsunt». Magister: Bene. Assĭde! Tu, Iulia, surge et declīna: «oppĭdum parvum». Iulia declīnat. Magister: - Tu, Claudia, monstra, si potes, in charta magnos fluvios, insŭlas et paeninsŭlas Eurŏpae. Claudia venit ad chartam et monstrat. Magister: - Discipŭli, libros vestros aperīte, tu autem, Paule, lege capitŭlum primum. Paulus legit. Magister: - Nunc, Marce, potesne narrāre discipŭlis de natūra patriae nostrae? Dic, quaeso, distincte! Marcus narrat patriam nostrum magnam et pulchram esse, silvis densis abundāre, multos fluvios, campos agrosque habēre, herbas varias in pratis terrae nostrae crescĕre et multas bestias in silvis habitāre. Mane in domo Romāna Sextus: - Mater! Mater! Mater! Mater: - Quid est, Sexte? Sextus: - Ubi est tunĭca mea? Heri in sella collocāvi. Hodie mane in sella non est. Ubi est? Quis habet? Mater: - Ecce, Sexte, in cubīli sunt vestimenta. Sextus: - Edĕpol, tunĭca est in cubīli; sed ubi est toga? Togam non video. Mater: - Ecce, ignāve puer; toga est in sella. Sextus: - O mater! Quam alba est! Nova toga est! Mater: - Sed sero in ludum intrābis, si non festinābis. Et magister ignāvos puĕros simper castīgat et saepe verbĕrat. Sextus: - O me misĕrum! Tunĭcam habeo et togam, sed ubi sunt calcei mei? Pedĭbus nudis ad ludum non festinābo hodie. O mater, calceos non video. Ubi calceos collocavisti?nm Mater: - Ubi Sextus collocāvit? Ecce, ignāve puer, sunt inter sellam et cubīle. Sed cur non festīnas, Sexte? Jam puĕri in ludum intrant. Sextus: - Ita vero, mater. Festino; sed ubi sunt libri? Mater: - Servus libros habet et ad ludum portābit. Sed cur non festīnas? Sextus: - Festīno. Sed ubi est?.. Mater: - Jam satis est. Abi! Sextus: - Vale, mater! Abeo. GAUDEAMUS
Gaudeāmus igĭtur, Juvenes dum sumus! (bis) Post jucundam juventūtem, Post molestam senectūtem Nos habēbit humus. (bis) Ubi sunt qui ante nos In mundo fuēre? Vadĭte ad supĕros, Transite ad inferos, Ubi jam fuere. Vita nostra brevis est, Brevi finiētur; Venit mors velocĭter, Rapit nos atrocĭter, Nemĭni parcētur. Vivat academia, Vivant professōres! Vivat membrum quolibet,
|
||||||||
|