Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Ф. №6 «Інформація за сегментами»

Загальні вимоги щодо розкриття інформації та форма звіту ф. № 6 «Інформація за сегментами» регулюються П(с)БО 29 «Фінансова звітність за сегментами».

Ф. № 6 складають підприємства, організації та інші юридичні особи незалежно від форм власності, такі які:— зобов'язані оприлюднювати річну фінансову звітність;— займають монопольне (домінуюче) становище на ринку продукції (товарів, робіт, послуг);

— щодо продукції (товарів, робіт, послуг) яких до початку звітного року прийнято рішення про державне регулювання цін.

Не складають ф. №6 «Звітність за сегментами»:

- малі підприємства,

- підприємства, які відповідно до законодавства складають фінансову звітність за міжнародними стандартами фінансової звітності;

- неприбуткові організації;

- банки;

- бюджетні установи.

Сегмент — це певний вид продукції, напрямок виробництва або реалізації.

Сегмент визнається, якщо він відповідає більшості з критеріїв визначення господарського і географічного сегментів.

Згідно П(с)БО 29 виділяють такі звітні сегменти: господарський та географічний.

Господарський сегмент — відокремлювана частина діяльності підприємства з виробництва та (або) продажу певного виду (або групи) продукції (товарів, робіт, послуг), яка відрізняється від інших:

- видом продукції (товарів, робіт, послуг);

- способом отримання доходу (способом розповсюдження продукції, товарів, робіт, послуг);

- характером виробничого процесу;

- характерними для цієї діяльності ризиками;

- категорією покупців.

Географічний сегмент — це відокремлювана частина діяльності підприємства з виробництва та/або продажу певного виду (або групи) продукції (товарів, робіт, послуг) у конкретному економічному середовищі, яка відрізняється від інших:

- економічними і політичними умовами географічного регіону;

- взаємозв'язком між діяльністю в різних географічних регіонах;

- територіальним розташуванням виробництва продукції (робіт, послуг) або покупців продукції (товарів, робіт, послуг);

- характерними для географічного регіону ризиками діяльності;

- правилами валютного контролю і валютними ризиками в таких регіонах.

Географічні сегменти поділяються на два види:

— географічний виробничий сегмент - виділяється за місцем розташування виробництва продукції (робіт, послуг) підприємства;

— географічний збутовий сегмент - виділяється за розташуванням основних ринків збуту та покупців продукції (товарів, робіт, послуг) підприємства.

Визначені сегменти поділяють на пріоритетні та допоміжні.

Додаток до річної фінансової звітності «Інформація за сегментами» (ф. № 6) складається з III розділів.

I. Показники пріоритетних звітних сегментів

II. Показники за допоміжними звітними сегментами (господарський, географічний виробничий, географічний збутовий)

III. Показники за допоміжними звітними сегментами (виробничий, збутовий).

За пріоритетними сегментами наводять детальну інформацію про доходи, витрати, фінансові результати, а також про активи, зобов'язання, капітальні інвестиції та амортизацію необоротних активів. Тут показують дані щодо окремих сегментів, а також ті, які неможливо віднести до котрогось із них. Останні відомості заносять у графу "Нерозподілені статті".

За допоміжними сегментами наводять такі показники: доходи від реалізації продукції (товарів, робіт та послуг) зовнішнім покупцям, балансова вартість активів та капітальні інвестиції.

 




Переглядів: 1041

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Тема 7. Фінансовий звіт суб'єкта малого підприємництва

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.