Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Глава VI

ських мандатів, може прийнятії рішення про виключення кан­дидата у депутати, який за підсумками результатів виборів вва­жається не обраним, зі свого виборчого списку у будь-який час після дня виборів до реєстрації цієї особи як народного депута­та України. Таке рішення приймається відповідно до статуту партії (угоди про утворення блоку) з'їздом (зборами, конферен­цією) партії чи міжпартійним з'їздом (зборами, конференцією) партій, що входили до блоку на день виборів. Витяг із протоко­лу з'їзду (зборів, конференції), підписаний головуючим, та рі­шення, підписане керівником партії (керівниками партій, що входили до блоку на день виборів) і скріплене печаткою партії (печатками відповідних партій), не пізніш як на п'ятий день з дня прийняття рішення передаються до Центральної виборчої комісії. На підставі цих документів Центральна виборча комісія не пізніш як на сьомий день з дня їх отримання приймає рішен­ня про виключення зазначеного у рішенні кандидата у депутати з виборчого списку партії (блоку).

Фінансове та матеріально-технічне забезпечення підготовки і проведення виборів народних депутатів України

Витрати на підготовку і проведення виборів депутатів здійс­нюються виключно за рахунок коштів Державного бюджету України, виділених на підготовку та проведення виборів депу­татів, та коштів виборчих фондів партій (блоків), кандидатів у депутати від яких зареєстровано Центральною виборчою комі­сією.

Партія (блок), кандидатів у депутати від якої зареєстровано Центральною виборчою комісією, для фінансування своєї перед­виборної агітації зобов'язана утворити свій виборчий фонд, що формується в порядку, встановленому Законом.

Фінансування передвиборних агітаційних заходів чи мате­ріалів з джерел, не передбачених вище, незалежно від наявнос­ті погодження з партіями (блоками) — суб'єктами виборчого процесу чи висунутими ними кандидатами у депутати, заборо­няється.

Контроль за правильним та цільовим використанням кош­тів Державного бюджету України, виділених на підготовку і проведення виборів депутатів, здійснюється Центральною ви­борчою комісією та відповідними органами Державної контроль-




Переглядів: 327

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Форми безпосередньої демократії (прямого народовладдя) 273 | Форми безпосередньої демократії (прямого народовладдя) 275

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.