МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||
П Л А Нчитання лекції з предмету “Основи військового законодавства .” Тема № 1: “ Військове законодавство України.”
Навчальні питання: 1. Правові основи військового будівництва. 2. Законність і способи її забезпечення в ЗС України.
Навчальна та виховна мета:
1. Надати студентам знання щодо змісту військового законодавства України та повноважень органів державної влади з питань військового будівництва. 2. Ознайомити студентів із загальною характеристикою найважливіших військово-законодавчих актів, поняттям законності і способами її забезпечення в ЗС України. 3. Виховувати у студентів почуття поваги до Конституції, законодавства України, військового законодавства та свідомого його дотримання.
Навчальний курс (група): _________________________
Час: _________ год. Метод: _______________ Місце проведення: _______________________
Навчально-методичне забезпечення: Література: 1. Конституція України. К., 1996. 2. Закон України “Про прокуратуру” від 05.11.1991р. з наступними змінами та доповненнями. 3. Закон України “ Про звернення громадян” від 02.10,1996р. 4. Закон України “ Про оборону України” від 05.10.2000р. 5. Закон України “ Про рахункову палату Верховної Ради України” від 11.07.1996р. 6. Закон України “ Про державну контрольно ревізійну службу в Україні” від 26.011993р. 7. Статути Збройних Сил України. 8. Правознавство. Навчальний посібник. К., 1999. 9. Основи законодавства України. Підручник. К., 2002, 207-229, 322-344.
Наочні посібники : слайди по темі.
Технічні засоби навчання: Комплект мультимедійний.
Навчальні питання та розрахунок часу
_______________________________ (посада) ________________________________ (військове звання, підпис, прізвище) « ____» __________________ 2012 р.
Завдання на самостійну роботу:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Пропозиції лектора з удосконалення змісту і методики читання лекції __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________
|
||||||||||||||||||||||||
|