МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Вкажіть, що є об'єктом злочину за кримінальним правом?Варіанти відповідей: 1. Матеріальні цінності. 2. Потерпілий. 3. Норми кримінального права. 4. Суспільні відносини, що охороняються законом. 5. Інтереси держави. 6. Інтереси суспільства. Вкажіть види об'єктів злочину. Варіанти відповідей: 1. Простий. 2. Родовий. 3. Загальний. 4. Додатковий. 5. Безпосередній. 6. Складний. 3. Додатковий необхідний об’єкт – це: Варіанти відповідей: - суспільні відносини, яким при вчинені даного злочину завжди спричиняється шкода; - суспільні відносини, яким при вчинені даного злочину в одному випадку може спричинятися шкода, а в іншому – ні; 4. Родовий об’єкт – це: Варіанти відповідей: - група однорідних суспільних відносин; - сукупність всіх суспільних відносин, що охороняються всіма галузями права; - сукупність всіх суспільних відносин, що охороняються кримінальним правом; - суспільні відносини, на які посягає конкретний злочин. Вкажіть, за допомогою якого об'єкта провадиться розмежування складів злочину? Варіанти відповідей: 1. За допомогою простого об'єкта. 2. За допомогою родового об'єкта. 3. За допомогою загального об'єкта. 4. За допомогою безпосереднього об'єкта. 5. За допомогою додаткового об'єкта. 6. Вкажіть додатковий об'єкт розбою. Варіанти відповідей: 1. Майно. 2. Здоров'я. 3. Свобода. 4. Власність 5. Життя. 6. Честь. 7. Гідність. Назвіть безпосередній об'єкт розбою. Варіанти відповідей: 1. Здоров'я. 2. Суспільні відносини, що регулюють право власності. 3. Життя. 4. Життя та здоров'я. 5. Здоров'я та суспільні відносини, що регулюють право власності. 6. Життя та суспільні відносини, що регулюють право власності.
8.6. Рекомендована література; Ковалев М.И., Козаченко И., Новоселов Г.П. Классификация объектов преступления //Правоведение. – 1987. - №2, Коржанський М.Й. Об'єкт та предмет злочину. Лекція /НАВСУ України – К., 1997. Коржанский Н.И. Объект посягательства и квалификация преступлений. – Волгоград, 1976. Мальцев В.В. Категория «общественно опасное поведение» и ее уголовно-правовое значение //Гос. и право. – 1995. - №9. Таций В Я, Объект и предмет преступления в советском уголовном праве. –Харьков, 1988. Фесенко Є. Цінності як об'єкт злочину //Право України. – 1999. - №6. Чубарев В.Л, Классификация преступлений по родовому объекту посягательства //Правоведение. – 1989. - №4.
Тема 9. ОБ’ЄКТИВНА СТОРОНА СКЛАДУ ЗЛОЧИНУ. 1. Поняття та значення об’єктивної сторони складу злочину. 2. Суспільно-небезпечне діяння та його види. 3. Суспільно-небезпечні наслідки. 4. Причинний зв’язок між діяннями та суспільно небезпечними наслідками. 5. Місце, час, обстановка, засіб та способи вчинення злочину.
Методичні вказівки.
|
||||||||
|