Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






РОЗГЛЯНУТО

ЗАТВЕРДЖУЮ

М. Одеса

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ

ОДЕСЬКИЙ ТЕХНІЧНИЙ КОЛЕДЖ ОНАХТ

 

 

заст. директора з НР ____________ В.І. Уманська

«__»___________ 20__ р.

 

з предмета «Фінанси»

 

цикловою комісією

Протокол № ________

від «__»__________ 20__ р.

Голова комісії ___________ (Копайгородська Т.Г.)

 

Автор Копайгородська Т.Г., викладач коледжу

Методичні вказівки розглянуті та рекомендовані до друку на засіданні обласної методичної комісії викладачів економіки ВНЗ I-II рівня акридетації Одеської області 29 листопада 2012 р. протокол №2

Опорний конспект лекцій з курсу «Фінанси» призначений для спільного опрацювання навчальної дисципліни у тандемі лектор-студент або для самостійного вивчення матеріалу студентами спеціальності 6.030504 «Економіка підприємства» денної чи заочної форми навчання.

В опорному конспекті теми і питання кожної теми викладаються у логічній послідовності з максимально стислим текстовим супроводженням.

На початку кожної теми наводиться план, а на прикінці основні поняття, що зустрічаються у ній.

Рекомендована література представлена в кінці опорного конспекту лекцій.

Для перевірки засвоєних знань в кінці кожної теми наводяться не традиційні "питання для самоконтролю", а логічні завдання. Вони містять питання суто логічного характеру, що дозволяє активізувати розумову та науково-аналітичну діяльність студентів.

Таким чином, опорний конспект лекцій, що пропонується, дозволить, скоротивши витрати навчального часу, розглянути значний обсяг матеріалу курсу «Фінанси» та використати активні методи навчання.

 

 

Редакційно-методичний відділ

Одеського технічного коледжу ОНАХТ

Редактор: Стрєльнікова І. А.

Технічний редактор,

художній дизайн та макет: Кухарук А.А.

Оператор: Каньский М.Ю.

Матеріал є власністю Одеського технічного коледжу.

Передрук матеріалів тільки з дозволу адміністрації коледжу.


Методичні рекомендації щодо роботи з опорним конспектом

Опорний конспект лекцій з курсу «Фінанси» призначений для спільного опрацювання навчальної дисципліни у тандемі лектор-студент або для самостійного вивчення матеріалу студентами економічної спеціальності денної чи заочної форми навчання.

В опорному конспекті теми і питання кожної теми викладаються у логічній послідовності з максимально стислим текстовим супроводженням. Проте більшість теоретичного матеріалу наводиться у вигляді схем, таблиць, графіків, які дозволяють краще простежити логіку викладання, причино-наслідкові зв’язки процесів, структуру складних явищ. Це сприяє швидкому їх засвоєнню.

На початку кожної теми наводиться план, а на прикінці основні поняття, що зустрічаються у ній. Тлумачення термінів при аудиторних заняттях пояснюються викладачем. При самостійному опрацюванні студенти мають засвоїти їх за допомогою словників або користуючись підручником.

Рекомендована література представлена в кінці опорного конспекту лекцій. Слід звернути увагу на законодавчі матеріали, які поділені на дві частини: основну і додаткову. По-перше слід уважно перечитати статті законодавчих матеріалів, які з юридичного боку трактують ті чи інші поняття, закріплюють права та обов’язки, визначають умови, функції.

По-друге, доцільно придбати для вивчення тем кілька рекомендованих підручників або навчальних посібників, що містять теми курсу. Іншу літературу, зазначену як основна, слід опрацювати для більш поглибленого вивчення відповідних тем.

По-третє, використання додаткової літератури дасть можливість студентам розширити розуміння окремих питань, підготувати ґрунтові виступи на семінарських заняттях.

При аудиторній роботі студентів з наочним схематичним матеріалом, таблицями та стислим текстом, розширені пояснення до них дає викладач. Студенти мають змогу занотувати викладене у свої конспекти.

При самостійному опрацюванні тем студентам рекомендується вести окремі записи з проробленої навчально-методичної літератури, зазначити питання, що не зрозумілі. Така робота сприятиме кращому і послідовному засвоєнню тем, ефективній консультації при зверненні до викладача та якісній підготовці до контролю знань.

Для перевірки засвоєних знань в кінці кожної теми наводяться не традиційні «питання для самоконтролю», а логічні завдання. Вони містять питання суто логічного характеру, що дозволяє активізувати розумову та науково-аналітичну діяльність студентів.

Логічні завдання можуть ставитися викладачем безпосередньо за темою, що розглядається або як завдання на наступні заняття, зокрема семінарські, дозволяючи тим самим застосувати методику проблемного навчання та «провокації» студентів на розгорнення дискусії.

Таким чином, опорний конспект лекцій, що пропонується, дозволить скоротивши витрати навчального часу, розглянути значний обсяг матеріалу курсу «Фінанси» та використати активні методи навчання.


 


Читайте також:

  1. Валютне регулювання ЗЕД розглянуто окремо в наступній лекції «Валютне регулювання ЗЕД.




Переглядів: 434

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Погашаються | Звернення до елементів структури

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.