Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Небезпеки, на які наражаються телеглядачі та користувачі комп'ютерів

Засиджування біля екранів телевізорів, моніторів комп'ютерів надзвичайно шкідливе для психічного і фізичного здоров'я людей, а особливо дітей.

У більшості фільмів, телепередач демонструють сцени насилля, злочинної діяльності, де злочинець не кається у вчиненому, його вчинок не одержує негативної оцінки. Акти агресії демонструють позитивні герої, пропонуючи тим самим агресивні моделі поведінки. Майже 6% тих дітей, які переглядали телепрограми до однієї години на день скоїли в старшому віці насильство, ті хто дивився від 1 до З год - 23% застосували насильство щодо інших, серед тих, хто дивився більше 3 год - таких майже 30%. Тому дитина повинна проводити біля телевізора не більше 1 год. Більшість дорослих і дітей неспроможні відрізнити реальність від шоу, кіно. Це емоційно хиткі особи, що є "продуктами" міського стресу та нездорового дозвілля.

Комп'ютерні ігри підвищують рівень агресії в думках, почуттях і вчинках людей і в цьому сенсі завдають більше шкоди, ніж сповнені жорстокості фільми чи телепередачі. Комп'ютерні ігри дають можливість стати учасником сценарію певної моделі діяльності (війна, терор, убивство тощо). Комп'ютерна, віртуальна реальність потребує в гравця перевтілення в агресивного героя. Коли граєш роль вбивці, чи спецназівця, мусиш, думати, діяти як герой. Отже віртуальні ігри "екшен" спричинюють зміну свідомості у комп'ютеромана.

У того, хто грає комп'ютерну гру "екшен" (action games) від емоційного, психічного перенапруження тремтять руки, виступає піт, частіше б'ється серце, може настати кататанічної епілепсії.

Серед небезпечних для психіки ігор можна назвати: "Doom", "Grand Theft Auto 3", "Carmageddon", "Woltenstein 3D", "Mortal Combat", "Diablo", "Soldser of fortune" та багато ін.

Психологічна узалежненість від комп'ютера - один з варіантів узалежненої поведінки - неконтрольоване захоплення електронними іграми та Інтернетом (як і надмірний потяг до азартних ігор, колекціонування, алкоголю, наркотиків) призводить до невропатії, розладу нервової системи, від якої потерпають насамперед замкнені за характером, невпевнені у собі люди. Комп'ютеромани не вміють спілкуватися з ровесниками, вирішувати незначні особисті проблеми. Наприклад відомий випадок, коли школяр викинувся з вікна багатоповерхового будинку через те, що


3. Безпека людини в різних сферах життєдіяльності____________________________ 215

старший брат насміхався з нього, бо він не зміг виграти в комп'ютерній грі. Чудом школяр залишився живим (впав на брезентовий намет магазину).

Телевізор, комп'ютер сприяють появі в повітрі тяжких аеронів, через які людина швидко втомлюється, в неї виникає головний біль, підвищується тиск.

Директор з наукової роботи Інституту гігієни і медичної екології АМН України доктор медичних наук Н.С. Полька стверджує, що лікувати дітей, які потрапили в залежність від комп'ютера так само важко, як і наркоманів.

Дитячі психологи та психіатри прогнозують, що у XXI ст. комп'ютероманія випередить наркоманію і токсикоманію.

Тривалий вплив електромагнітного поля ве,зз до змін структури мозку, ендокринної, кровоносної, імунної систем.

Низькочастотне електромагнітне поле - при шна багатьох захворювань, у тому числі так званої відеоігрової епілепсії, раку моло: і лої та передміхурової залоз.




Переглядів: 1532

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Небезпеки військового характеру

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.518 сек.