МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Додатки.. 108Додаток А.. 108 Додаток Б.. 109 Додаток В.. 110 Додаток Д.. 113
Інформатика порівняно молода наука: вона сформувалася у другій половині ХХ століття, проте, незважаючи на свій юний вік, стала обов’язковою в освіті сучасної особистості. Не секрет, що ключем до оволодіння багатьма перспективними наразі спеціальностями є уміння користуватися персональним комп’ютером. Зміст програми з дисципліни „Основи інформатики та обчислювальної техніки” передбачає підготовку майбутніх фахівців до методично грамотної організації своєї професійної діяльності в умовах широкого використання інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ). Зазначимо, що сьогодні знання та вміння психологів і практичних психологів у галузі інформаційних технологій необхідно розглядати як елемент професійної майстерності. Більше того, ВНЗ повинні забезпечити випереджальну підготовку студентів у цьому напрямі. Програма курсу спрямована на розвиток інформаційної культури майбутніх психологів, необхідної їм для подальшої самоосвіти, саморозвитку та самореалізації в умовах інформаційного суспільства. У ході проведення лабораторних занять студенти набудуть знань, умінь і навичок у галузі інформатики, що дозволить стати досвідченими користувачами персонального комп’ютера (ПК), знавцями сучасних ІКТ, а також сприятимуть формуванню інформаційної культури. Майбутні фахівці будуть спроможними самостійно вивчати нові програмні засоби та ефективно використовувати ПК у професійній діяльності. Методичні вказівки складаються з лабораторних робіт, які мають таку структуру: – вимоги до виконання й захисту лабораторних робіт; – тема й мета; – завдання й роз’яснення щодо їх виконання; – завдання для самостійної роботи; – контрольні питання; – список рекомендованої літератури. Під час виконання лабораторних робіт передбачається систематична практична робота студентів за комп’ютером як під керівництвом викладача, так і самостійно. Зміст методичних рекомендацій відповідає типовим вимогам освітніх програм і розрахований на студентів ВНЗ гуманітарних напрямів підготовки 6.030102 – „Психологія”, 6.030103 – „Практична психологія”, слухачів курсів підвищення кваліфікації, а також для самоосвіти. Крім цього, вони можуть стати у пригоді вчителям середніх шкіл, ліцеїв, коледжів, гімназій. Вимоги до виконання й захисту лабораторних робіт Щоб успішно виконати лабораторну роботу, необхідно заздалегідь готуватися до неї, а саме: 1. Ознайомитися з теоретичними відомостями, використовуючи підручники, наведені в списку рекомендованої літератури, чи будь-які інші джерела. 2. Ознайомитися з ходом роботи й занотувати в зошит команди, що використовуватимуться для виконання завдань. 3. Письмово дати відповіді на контрольні питання. За вказівкою викладача студенти оформляють на аркушах чи в зошиті звіти про виконання роботи. Звіт повинен містити: 1. Тему, мету роботи. 2. Відповіді на контрольні питання. 3. Умови задач, якщо такі є, таблиці з даними, рисунки тощо. 4. Хід роботи з поясненнями про виконання кожного пункту. 5. Файли[1] з результатами виконання завдань. Пункти 1 – 3 мають бути виконані до початку заняття. Оцінюється якість підготовки, повнота виконання роботи, вміст збережених файлів, зміст відповідей та оформлення звітів. Оцінці „5” (A) відповідає виконання більше 90 % пунктів роботи, „4” (B, C) – від 75 до 89 %, „3” (D, E) – від 50 до 74 %.
Розділ 2. Технологія опрацювання інформації Лабораторна робота № 1 Мета: навчитися налаштовувати програму Word, створювати й зберігати на диску текстові документи, навчитися задавати та змінювати параметри сторінки, навчитися редагувати та форматувати абзаци тексту. Теоретичні відомості
|
||||||||
|