МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема: Синтетичний та аналітичний облік
Завдання 1. 1. Скласти кореспонденцію рахунків з усіх операцій за березень і записати їх у журналі реєстрацій господарських операцій. 2. Підрахувати загальну суму за журналом реєстрації. 3. Відкрити синтетичні рахунки і записати в них залишки на початок місяця. 4. Записати операції за березень місяць на синтетичні рахунки, вказуючи № операції відповідно до журналу реєстрації. 5. Підрахувати з кожного рахунку обороти з дебету і кредиту за вересень та залишки на 31 березня. 6. Відкрити два аналітичних рахунки товарно-матеріальних цінностей, записати в них залишки на початок місяця. 7. Записати на аналітичні рахунки операції за місяць, вказуючи їх № і зміст. 8. Підрахувати за кожним рахунком обороти і залишки на 31 березня. 9. Скласти оборотну відомість за аналітичними рахунками товарно-матеріальних цінностей за місяць. 10. Скласти оборотну відомість за синтетичними рахунками за місяць. 11. Скласти баланс підприємства на 31 березня на підставі кінцевих залишків синтетичних рахунків.
Дані для виконання завдання:
Примітка.Додатково відкрити субрахунки 641 «Розрахунки з податками» та 424 «Безоплатно одержані необоротні активи» (42 «Додатковий капітал»), в яких немає початкового залишку, але будуть обороти за місяць. Залишки за аналітичними рахунками до синтетичного рахунку 26 «Готова продукція» на 1 березня:
Господарські операції за березень місяць:
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|