МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
КИЇВ КНЕУ 2013ДВНЗ «Київський національний економічний університет Імені Вадима Гетьмана»
Методичні рекомендації до виконання науково-дослідної роботи та оформлення Її результатів Затверджено На засідання кафедри макроекономіки Та державного управління Протокол № 5 від 05.12.2011р. КИЇВ КНЕУ 2013 Методичні рекомендації до виконання науково-дослідної роботи та оформлення її результатівдля студентів спеціальності 6601/2 «Менеджмент державних установ» та студентів магістерської програми «Державне управління економікою» очної та заочної форми навчання / Укладачі Д.М.Котенок та В.І. Усик. – К.: КНЕУ, 2012. – с. 105
Укладачі: Дарія Михайлівна Котенок, к.е.н., доцент Віра Іванівна Усик, к.е.н., доцент
Відповідальний за випуск і редакційну роботу завідувач кафедри макроекономіки та державного управління, доктор економічних наук, професор Іван Йосипович Малий З М І С Т
ВСТУП.. 5 І. Загальні положення щодо виконання науково-дослідної роботи та оформлення її результатів.. 7 1.1. Основні етапи виконання наукової роботи. 7 1.2. Процедура підбору та опрацювання літературних джерел. 8 1.3. Вимоги щодо змістовного наповнення структурних елементів роботи. 17 1.3.1.Титульний аркуш.. 17 1.3.2.План та зміст роботи. 17 1.3.3.Вступ. 18 1.3.4.Основна частина. 26 1.3.5. Висновки. 27 1.4. Загальні вимоги щодо оформлення текстової частини науково-дослідної роботи 27 1.4.1. Стиль викладення матеріалу. 27 1.4.2. Розміщення тесту на папері 30 1.4.3. Заголовки в тексті 30 1.4.4. Ілюстративний матеріал. 31 1.4.5. Формули. 34 1.4.6. Переліки та умовні позначення. 36 1.4.7. Посилання на першоджерела. 37 1.4.8. Бібліографічний список (список літератури) 37 1.4.7. Додатки. 38 ІІ. Особливості написання та оформлення реферату 39 2.1. Загальні положення щодо сутності реферату. 39 2.2. Структура, зміст та обсяг реферату. 39 2.3. Порядок та критерії оцінювання реферату. 41 ІІІ. Особливості написання та оформлення есе.. 42 3.1. Загальні положення щодо сутності есе. 42 3.2. Структура, зміст та обсяг есе. 42 3.3. Порядок та критерії оцінювання есе. 44 ІV. Особливості оформлення наукової доповіді на конференцію 45 V. Особливості написання та оформлення курсової роботи 46 5.1. Загальні положення щодо сутності курсової роботи. 46 5.2. Структура, зміст та обсяг курсової роботи. 47 5.3. Порядок підготовки до захисту та критерії оцінювання курсової роботи 48 VІ. Особливості написання та оформлення магістерської дипломної роботи.. 50 6.1. Загальні положення щодо підготовки магістерської дипломної роботи. 50 6.2. Вибір теми та оформлення індивідуального завдання. 51 6.3. Обов’язки наукового керівника. 53 6.4. Структура, зміст та обсяг магістерської дипломної роботи. 55 6.5. Порядок написання та захисту прикладного дослідження. 58 6.6. Написання відгуку наукового керівника та зовнішньої рецензії 61 6.7. Процедура захисту перед Державною екзаменаційною комісією та критерії оцінювання магістерської дипломної роботи. 63 VII. Приклади проведення різних видів науково-дослідної роботи за обраним напрямом дослідження.. 66 VIIІ. Особливості написання та оформлення звіту про проходження виробничої практики.. 71 8.1. Загальні положення щодо проходження практики. 71 8.2. Структура, зміст та обсяг звіту. 73 8.3. Порядок захисту та критерії оцінювання. 74 ДОДАТКИ.. 76 КОРОТКИЙ СЛОВНИК ОСНОВНИХ НАУКОВИХ ТЕРМІНІВ.. 113 ВСТУП
Під час навчання в університеті студенти виконують різні наукові проекти, які містять обґрунтовані теоретичні або практичні результати. Основна мета кожного з виду робіт полягає у систематизації, закріпленні та розширенні теоретичних знань, ознайомленні з методами, які напрацьовані іншими дослідниками в певній галузі, а також у науковому обґрунтуванні результатів власних досліджень. Наукова робота, як правило, передбачає постановку проблеми, систематизацію понятійного апарату дослідження, визначення методів перевірки вірності отриманих результатів, формування самостійних висновків та рекомендацій за результатами проведеного дослідження. Основними завдання різних видів наукових робіт є такі: - закріплення і поглиблення знань, отриманих студентами у процесі вивчення певних дисциплін; - отримання навичок з самостійної науково-дослідної роботи; - набуття студентами досвіду чітко, послідовно і грамотно у письмовій формі викладати результати теоретичних та прикладних досліджень; - формування сучасних навичок проведення досліджень; - розвинення вмінь аналізувати та узагальнювати. Реферат та есе є лише пробою наукового потенціалу студента, тому має передусім емпіричний характер (інколи аналітичний). Важливим у процесі написання цих видів робіт є набуття студентом практичних дослідницьких навичок, вміння опрацьовувати та систематизувати джерела з досліджуваної проблематики, робити власні узагальнення та логічні висновки, а також оформлювати основні частини роботи згідно з встановленими вимогами. На даному етапі написання наукових робіт ставиться за мету навчити студентів застосовувати елементарні дослідницькі прийоми та методи, розуміти суть і принципи методології наукової праці як такої, чітко розмежувавши її з іншими сферами та формами інтелектуального самовираження. Дотримання студентом усіх вимог до оформлення реферату чи есе сприяє встановленню належного стилю роботи, виховує вимогливість до себе, прищеплює певні навики до ведення наукового дослідження, що буде йому корисним у роботі над курсовою та дипломною роботою. Курсова робота продовжує, розвиває та закріплює дослідницькі аналітичні навички, вироблені студентами раніше. Зазначимо, що від реферату курсова робота відрізняється не лише більшим обсягом, але й поглибленою аналітичністю, складністю проблеми, свідомим застосуванням дослідницьких методів, ґрунтовним знанням наукової літератури з вибраної проблематики, свідченням чого є кваліфіковано зроблений у першому, зазвичай, методологічному розділі огляд спеціальної літератури. Магістерською дипломною роботою студент завершує свою навчальну та наукову підготовку в університеті. Вона повинна засвідчити професійну зрілість випускника, виявити його загальнонаукову та спеціальну підготовку, довести вміння застосовувати здобуті знання для розв’язання конкретних наукових і практичних завдань. Підготовкою до написання дипломної роботи є виробнича практика. Магістрант повинен чіткіше формулювати та глибше вирішувати поставлене перед собою наукове завдання, застосовуючи декілька наукових методів, які повинні скласти самостійну та повноцінну, хоч і відносно невелику наукову розвідку, пов’язану із тим колом проблем, які закономірно виникають при системному вивченні студентом власного творчого доробку. Оформлення результатів усіх цих робіт відповідно до Державного стандарту України є важливим етапом узгодження формальної сторони та наукового змісту дослідження. Методичні рекомендації призначені забезпечити єдині критерії оформлення кваліфікаційних наукових робіт різних рівнів – починаючи від найпростіших (реферату, есе) до дипломної роботи.
|
||||||||
|