МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Розв'язок1) Математична модель прямої задачі:
2) Розв'язок прямої задачі симплекс- методом. Канонічна форма запису системи обмежень: х1+3х2+х3=18 2х1+х2+х4=16 х2+х5=5 3х1+х6=21 Складемо симплекс- таблицю для розв'язку прямоі задачі.
X*={6; 4; 0; 0; 1; 3} – оптимальний план прямоі задачі. max z = 24, дійсно, zmax = 2´6+3´4=24.
Оптимальний план прямоі задачі передбачає виробництво обох видів продукції Р1 и Р2 у кількості відповідно 6 од. и 4 од. Додаткові змінні х3, х4, х5, х6 характеризують залишок (невикористану частину) ресурсів відповідно S1, S2, S3, S4. Оскільки х5=1, х6=3, те третій ресурс S3 і четвертий ресурс S4 використовуються в процесі виробництва продукції не повністю, а ресурси S1 и S2 – повністю (х3=х4=0). При такому оптимальному плані виробництва продукції та використанні ресурсів виробництво дістане найбільший прибуток у розмірі 24 у.о. 3) ЗЛП зводиться до розв'язку задачі, у якому кожній лінійній нерівності відповідає якась півплощина. Перетинання цих півплощин є опуклий багатокутник. Область припустимих розв'язків визначимо, побудувавши граничні прямі: х1 + 3х2 = 18 (I); 2х1 + х2 =16 (II); х2 = 5 (III); 3х1 = 21 (IV); х1 = 0 (V); х2 = 0 (VI). Потім будуємо лінію нульового рівня 2х1 + 3х2 = 0 і градієнт N={2; 3}. Направлення градієнта вказує на направлення зростання цільової функції. x2
A B C D O 1 E 0 1 x1
Zmax = Z(C), де С –точка перетинання прямих I и II. Координати точки С знайдемо, розв'язавши систему двох рівнянь: х1+ 3х2 = 18 2х1 + х2 = 16; С (6; 8) Z(C) =2´6 +3´4 = 24; Zmax = 24. Zmin = Z(O), где О – початок системи координат. Z(O) =2´0 +3´0 =0; Zmin = 0. Отже, при оптимальному розв'язанні х1 = 6, х2 = 4, Zmax = 24, а при оптимальном решении х1 = 0, х2= 0, Zmin = 0.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|