МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||
Хто прихильником яких ідей був?
3. Виправте помилки: Т. Шевченко - революційне крило українського марксизму, стояв за „скасування кріпацтва, повалення царату, відновлення козацьких традицій через народне повстання, за демократичну республіку, землю і волю. ” 4. Підберіть риси парламентсько-президентськоїформи правління із запропонованого переліку: а) Президент може обиратися всенародно; б) Президент не може розпускати парламент; в) уряд формує парламент без згоди Президента, за виключенням окремих міністрів. г) Президент може накласти veto на законопроекти, яке можливо подолати лише кваліфікованою більшістю голосів парламентарів. 5. Підберіть риси демократичного політичного режиму із запропонованого переліку: а) народ – єдине джерело влади!Безпосередня та представницька демократія; б) верховенство права, плюралізм поглядів, форм власності, терпимість до інакомислення; в) повна заборона цензури,контроль громадянського суспільства над владою; г) допускається свобода особистості в неполітичній сфері, багатопартійність. ІІІ рівень складності: 1. Чим відрізняється конфедерація від федерації, за яких умов вона утворюється? 2. Які основні проблеми існують у формуванні громадянського суспільства в сучасній Україні? Зразки тестових завдань до другого модуля. І рівень складності 1. Дайте визначення понять: 1. Політична ідеологія. 2. Політичне лідерство. 3.Геополітика. Які існують концепції державотворення в Україні? а) корпоративна; б) кримінальна; в) парламентська; г) поліетнічна. Що з наведеного є функціями політичної культури? а) поминальна; б) політична соціалізація;в) активістська; г) каральна. 6. Визначте,що входить до структури політичної ідеології: а) мистецтво; б) мотиви; в) громадськість; г) політичні програми. 7. Якої політичної течії стосується: «Кінцева мета - ніщо, рух – усе»? а) комуністичної; б) консервативної; в) ліберальної; г) соціал-демократичної. Чим відрізняється членство в політичній партії від членства в громадських організаціях? а) заборонене урядовцям; б) заборонене податківцям; в) заборонене студентам; г) заборонене суддям.
|
||||||||||
|