Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 1.

Функціональні гастроінтестинальні розлади у дітей раннього віку

 

 

Визначення, класифікація (за Римськими критеріями ІІІ), етіологія, патогенез, клініка та діагностика синдрому циклічної блювоти. Етіологія, патогенез, класифікація, клініка та діагностика функціональної диспепсії у дітей раннього віку. Етіологія, патогенез, клініка, діагностика кольки та функціонального закрепу у дітей раннього віку. Лікування та профілактика функціональних гастроінтестинальних розладів. Прогноз.

 

2. Актуальність теми.

Останнім часом відбувається зростання питомої ваги і практичної значимості функціональних захворювань травної системи у дітей. Особливо важливим є вивчення даної патології у дітей раннього віку, оскільки саме функціональні розлади органів травлення лежать в основі формування органічної патології у дітей в більш старшому віці. Своєчасна діагностика і правильна корекція функціональних порушень гастроінтестінальної системи у дітей раннього віку запобігає розвитку хронічних запальних процесів органів травлення у подальшому.

 

3. Кінцеві цілі.

•Визначати етіологічні та патогенетичні фактори найбільш поширених функціональних гастроінтестинальних розладів дітей раннього віку (синдрому циклічної блювоти, кольки, функціональної діареї, функціонального закрепу).

•Вивчити класифікацію функціональних гастроїнтестінальних розладів у дітей раннього віку згідно Римським критеріям III.

•Класифікувати та аналізувати типову клінічну картину синдрому циклічної блювоти, кольки, функціональної діареї, функціонального закрепу.

•Складати план обстеження та аналізувати дані лабораторних та інструментальних обстежень при типовому перебігу найбільш поширених функціональних гастроінтестинальних розладів.

•Демонструвати володіння принципами лікування, реабілітації і профілактики синдрому циклічної блювоти, кольки, функціональної діареї та функціонального закрепу у дітей раннього віку.

•Здійснювати прогноз здоров’я дитини при функціональних гастроінтестинальних розладах у дітей раннього віку.

 




Переглядів: 551

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЗАХВОРЮВАННЯ ОРГАНІВ ТРАВЛЕННЯ У ДІТЕЙ | Мета практичного заняття

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.