Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Спаринг

Визначить двох осіб, які добровільно зголосяться взяти участь в обговоренні. Нехай вони оберуть сторону у дискусії (ствердження чи заперечення позиції). Учасникам надається 5 хвилин на підготовку. Потім відбуваються дуже короткочасні швидкі дебати: вступна промова ствердження 90 сек., раунд питань 60 сек., вступна промова заперечення 90 сек., раунд питань 60 сек., заключна промова ствердження 45 сек., заключна промова заперечення 45 сек.

Після дебатів клас може обговорити сильні аргументи, стратегії, цілі, які необхідно досягнути в майбутньому. Пар учасників, що дебатують між собою, може бути кілька.

Один за всіх

Об’єднайтеся у дві чи більше груп. Нехай одна половина учнів напише аргумент для лінії ствердження, а інша – для лінії заперечення. Потім кожна сторона має представити свої аргументи.

Запросіть по одному представнику з кожної сторони і проведіть раунд запитань та відповідей. Як тільки один з учасників вагатиметься з продовженням ланцюжка запитань чи відповідей, партнер по команді може зайняти його місце. По закінченню раунду обговоріть якість запитань і відповідей, що подавалися учасниками обговорення.

Тільки хвилина

Оберіть тему, що добре знайома вам для того, аби упевнено говорити приблизно 1 хвилину без повторів, переривань і зупинок. Ця тема може бути визначена попередньо опрацьованим текстом або проаналізованою ситуацією. За бажанням оберіть того, хто почне висловлюватися.

Коли тема обрана і перший виступаючий починає говорити, запускається секундомір. Якщо учасник, який виголошує свою промову, вагається, повторюється, вживає слова-паразити або говорить щось далеке від теми, його слова можуть бути заперечені й виступ перервано.

Слухач, який кидає виклик, має підняти руку, і виступаючий має зупинитися. Секундомір також зупиняється. Людина, яка піднімає руку, повинна пояснити, чому вона так зробила. Якщо виклик має право на існування й визнається справедливим, то слово надається саме цій людині й секундомір запускається знову.

Промова учня, що продовжується без переривання 1 хвилину нагороджується оплесками присутніх.

ЗМІСТ

Переднє слово …………………………………………………………..… 3-4

Проблема перша: Що таке права і свободи людини ……………….. 5-21

Проблема друга: Як пов’язані правова держава, соціальна

держава, громадянське суспільство …………………………………… 22-37

Проблема третя: Які документи закріплюють права

і свободи людини і громадянина ……………………………………….. 37-56

Проблема четверта: Які громадянські й політичні права та особисті свободи гарантуються в Україні ……………………………………….. 56-75




Переглядів: 396

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Дискусія | Проблема п’ята: Які конституційні економічні, соціальні

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.