Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



What is the domain name?

Domain names are used to identify one or more IP addresses. For example, the domain name microsoft.com represents about a dozen IP addresses. Domain names are used in URLs to identify particular Web pages. For example, in the URL http://www.pcwebopedia.com/index.html, the domain name is pcwebopedia.com.

Every domain name has a suffix that indicates which top level domain (TLD) it belongs to. There are only a limited number of such domains. For example:

· gov - Government agencies

· edu - Educational institutions

· org - Organizations (nonprofit)

· mil - Military

· com - commercial business

· net - Network organizations

· ca - Canada

· th - Thailand

Because the Internet is based on IP addresses, not domain names, every Web server requires a Domain Name System (DNS) server to translate domain names into IP addresses.

(based on: http://www.webopedia.com)

3. Match the words and word combinations with their Ukrainian equivalents:

1. estimated a) визначати вузол
2. nonprofit b) робити наявними
3. depletion c) некомерційний
4. to make available d) здійснювати нагляд
5. colon e) урядові установи
6. а tangible entity f) приблизно
7. to identify a node g) вичерпування
8. to gain access h) двокрапка
9. Government agencies i) матеріальна одиниця
10. to oversee j) отримати доступ
11. to refer to l) через те, що
12. due to m) належати
13. belong to n) призначати
14. exceedingly well o) відноситися до
15. to assign p) надзвичайно добре
16. а forward slash q) загальний термін
17. a numerical label r) обмежена кількість
18. location addressing s) коса риска
19. the generic term t) визначення адреси місцезнаходження
20. a limited number u) числовий маркувальний знак (відмітка)

 

4. Complete the definitions:

  1. A standardized address of a location on the Internet, esp on the World Wide Web is called __________.
  2. ________ name – is the same suffix that a group of computers that have in their names on the Internet, specifying the country, type of institution, etc. where they are located.
  3. _________ is the single worldwide computer network that interconnects other computer networks, on which end-user services, such as World Wide Web sites or data archives, are located, enabling data and other information to be exchanged.
  4. A series of four groups of numbers separated by dots is ________.
  5. _________ is an organization that provides access to the Internet.

 

5. Insert the words in bold type into appropriate places:

(To) identify – identification – (an) identifier – identified

1. An Internet address is used to _______ a node on the Internet.

2. The help desk technician has _______ the cause of a failure.

3. ________ may be a word, number, letter, symbol, or any combination of those.

4. ________ is the process of identifying.

(To) connect – connection – (to) interconnect – connecting

1. The Internet is a global network ________ millions of computers.

2. It _______ millions of computers together globally.

3. Satellite provides fast _______ irrespective of location and does not suffer from variable speed and quality deterioration with distance like DSL.

4. Can you _______ the two loudspeakers?

(To) communicate – communications – communicative – community

1. One of ARPA's goals was to connect mainframe computers at different universities around the country so that they would be able _______ using a common language and a common protocol.

2. I'm in a _______ vein to-night.

3. If you use the Internet, then you probably use Internet-based _______ to contact family, friends or co-workers.

4. Its operators can choose which Internet services to use and which local services to make available to the global Internet ________.

6. What words from the text are defined? Choose them from the databank:

Databank:unique, a route, an interface, anarchy, a host, an operator, an infrastructure, a label, a depletion, a network.

1) a system of computers interconnected by telephone wires or other means in order to share information; 2) a computer containing data or programs that another computer can access by means of a network or modem; 3) one who operates a machine or device; 4) absence of any cohesive principle, such as a common standard or purpose; 5) the basic structure or features of a system or organization; 6) without an equal or equivalent; 7) a group of characters, such as a number or a word, appended to a particular statement in a program to allow its unique identification; 8) an electrical circuit linking one device, esp a computer, with another; 9) an established line of access; 10) the use or consumption of a resource.

 

7. Write an abstract to the text Main concepts about the Internet.

 

8. Write a summary to the article:

А.С. Євтушенко (НАУ, Україна)

СЕМАНТИЧНИЙ ПIДХIД ПРИ РОЗРОБЦI ВЕБ СИСТЕМ

За час існування Web настільки розвинувся, що близький до стану "переповнення", як це не парадоксально звучить. Дві основні причини породжують дві основні проблеми Internet. Перша причина - зростання обсягів інформаційного наповнення, породжений популярністю і дешевизною Web-технологій, а другий - формат подання інформації в Мережі, який орієнтований переважно на людей і лише в деяких випадках допускає автоматичну обробку програмними агентами. В результаті, по-перше, виникає проблема знаходження необхідної користувачеві інформації в будь-якому вигляді - обсяги Web-простору не дозволяють оперативно оновлювати бази даних інформаційно-пошукових систем, а по-друге в автоматизованому режимі практично неможливо виділити зміст інформаційних повідомлень, наприклад, за назвою будь-якої конкретної статті, яка представлена в Internet, можна знайти сотні посилань на цю статтю, в масиві яких сама стаття втрачається.

Тому подальший розвиток Internet багато вчених пов'язують з концепцією Семантичного Web (Semantic Web), яка багато в чому завдяки уніфікації обміну даними ймовірно дасть можливість інтегрувати в Internet навіть об'єкти реального світу. Основна ідея цього проекту полягає в організації такого подання даних в мережі, щоб допускалася не тільки їх візуалізація, але і їх ефективна автоматична обробка програмами різних виробників. Шляхом таких радикальних перетворень концепції вже традиційного Web передбачається перетворення його в систему семантичного рівня. За задумом творців Семантичний Web повинен забезпечити "порозуміння" інформації комп'ютерами, виділення ними найбільш придатних з тих чи інших критеріїв даних, і вже після цього - надання інформації користувачам.

За визначенням консорціуму W3C Семантичний Web являє собою розширення існуючої мережі Internet, в якому інформація може надаватися у чіткій та певному смисловому значенні, що дає можливість людям і комп'ютерам працювати з більш високим ступенем взаєморозуміння і узгодженості. Семантичний Web передбачає поєднання різноманітних видів інформації в єдину структуру, де кожному смисловому елементу даних буде відповідати спеціальний синтаксичний блок (тег). Теги повинні складати єдину ієрархічну структуру, на основі якої і повинен функціонувати Семантичний Web. При цьому розробляються мови для вираження інформації у формі, доступної для машинної обробки, на яких можна буде описувати як дані, так і принципи трактування цих даних. Це має призвести до того, що правила висновків, що існують в будь-якій одній системі подання знань, будуть передаватися по мережі іншим подібним системам.

(based on: http://csnt.nau.edu.ua)

9. Read and translate the text:


Читайте також:

  1. Domains
  2. What Is Your Name?
  3. What's your name? What's your job? Where are you from?




Переглядів: 435

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
What is an Internet address? | Internet-based communications

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.