МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Н. БуалоПлан: 1. Класифікація листів. 2. Реквізити листа та їх оформлювання. 3. Різні типи листів. 4. Складні випадки правопису прислівників.
v Робота з епіграфом. Прочитайте слова Ніколя Буало. Висловіть свої міркування з приводу прочитаного у формі стислого роздуму. Завдання 1. Дайте відповіді на запитання. 1. До яких документів за призначенням належать листи? 2. Що таке службовий лист? 3. Які виділяють листи за функціональними ознаками? 4. Які розрізняють листи за кількістю адресатів? 5. Назвіть реквізити листа та правила їх оформлювання. 6. Як слід починати лист? 12. Наведіть приклади завершальних речень листа. 13. Наведіть приклади прощальних фраз листа. 14. Що таке супровідний лист? 17. Яких норм слід дотримуватися в гарантійних листах? 18. У яких випадках пишуть лист-нагадування? Від чого залежить зміст листа-нагадування? 20. Які відомості слід указувати в рекомендаційних листах? 22. Яких правил треба дотримуватися під час написання листа-презентації? 23. Як проставляють відбиток печатки на гарантійному листі? 24. Як оформити реквізит «Адресат» у тому разі, коли лист з однаковим текстом надсилають до 25 підвідомчих організацій? v Проблемне питання. Поясніть, чому подані пари спільнокореневих слів пишуться по-різному? Попросту — по-простому, порізно — по-різному. Завдання 2. У подані нижче речення введіть такі мовні засоби, які б пом’якшили тон відмови, та завершіть думку. 1. Ми не можемо ... 2. Ми не погоджуємося ... 3. Ми не маємо наміру продовжувати … 4. Цього разу ми не будемо замовляти … 5. Ваші методи роботи не дали очікуваних результатів, і тому ми ... 6. Зараз ми не можемо змінити умови ...
Завдання 3. Подані словосполучення запишіть у формі кличного відмінка. Чому, на Вашу думку, лист прийнято розпочинати саме зі звертання? Високоповажний міністр, шановний директор, шановний пан суддя, Ваша Святість, високодостойний пан Амбасадор, вельмишановний пан генерал, шановні панове, Ваша Високодостойність Пан Президент, пан вчитель, шановний лікар, вельмишановний ректор. · Згадайте особливості закінчень іменників у кличній формі та звертаннях у професійному спілкуванні, що вивчали на практичному занятті № 3.
|
||||||||
|