Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема № 13.

«Синдром гострого болю в прямій кишці:

Загальні питання розвитку та діагностики гострого больового синдрому в аноректальній області: Гострий геморой, гостра анальна тріщина, гострий парапроктит, запалення епітеліальних куприкових ходів»

Модуль 1. Абдомінальна хірургія.

Змістовий модуль 2. Хірургічна гастроентерологія та проктологія.

Тема № 13. Гострий біль в прямій кишці, анальному каналі та періанальній області.

Визначення: Гострий біль в прямій кишці, анальному каналі та періанальній області виникає внаслідок обструкції або здавлення прямої кишки та анального каналу каловим камінням, запальним інфільтратом або патологічно збільшеними гемороїдальними вузлами, та при травматизації дефекту слизової оболонки каловим вмістом.

При гострому болю в прямій кишці, анальному каналі та періанальній області хворому показана термінова консультація хірурга та проктолога, а при підтвердженні ускладнень проктологічних захворювань - термінова госпіталізація в хірургічне або проктологічне відділення.

Найбільш частими причинами гострого болю в прямій кишці, анальному каналі та періанальній області є гострий геморой, гостра анальна тріщина, гострий парапроктит та запалення епітеліальних куприкових ходів.

Загальні питання розвитку та діагностики гострого больового синдрому в аноректальній області:

1.Гострий геморой – гострі застійні патологічні зміни з розширенням гемороїдальних сплетінь заднього проходу та прямої кишки, що викликають защемлення вузлів, біль, дискомфорт в ділянці анусу

2.Гостра анальна тріщина –гострі патологічні зміни в слизовому та підслизовому прошарках анального каналу зі спазмом сфінктеру, що викликають різкий біль та дискомфорт в ділянці анусу

3.Гострий парапроктит –гострі запальні зміни в стінці прямої кишки та періанальній області, що призводять до утворення гнояків, викликають різкий біль та дискомфорт в ділянці анусу та періанальній області, загальну слабкість, підвищення температури тіла

4.Запалення епітеліальних куприкових ходів –гострі запальні зміни в міжсідничній ділянці, що викликають утворення інфільтрату та гнояку з болем, загальною слабкістю та підвищенням температури тіла.

Кінцеві цілі навчання за учбовим елементом:

1.Формування попереднього діагнозу

2.Діагностична програма та аналіз одержаних даних

3.Диференційний діагноз (перелік захворювань, диф. діагностичні таблиці з аналізом)

4.Клініко-статистична класифікація захворювання та клінічний діагноз

5.ПРОГРАМА ЛІКУВАННЯ

А) Терміновість госпіталізації

Б) Терміновість операції

В) Передопераційна підготовка

Г) Післяопераційне лікування

Мета практичного заняття: Встановити рівень засвоєння теоретичних знань та практичних

навичок студентами в межах професійно орієнтованих задач лікаря загальної практики за

темою – Загальні питання розвитку та діагностики гострого больового

синдрому в аноректальній області: Гострий геморой, гостра анальна тріщина, гострий парапроктит, запалення епітеліальних куприкових ходів, яка відноситься до синдрому гострого болю в прямій кишці, анальному каналі та періанальній області.

Форми контролю знань та вмінь на практичному занятті:

1.Тестовий контроль знань (комп’ютерний контроль знань за 30 тестовими задачами)

2.Теоретичне опитування кожного студента з оцінкою за питаннями:

- обґрунтування попереднього діагнозу

- визначення діагностичної програми та аналіз отриманих даних

- проведення диференційної діагностики

- формування клінічного діагнозу

- визначення програми лікування

3.Оцінка виконання кожним студентом практичних навичок:

- обстеження періанальної області

- пальцеве дослідження прямої кишки




Переглядів: 615

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЗАДАЧА № 11 | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.