Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



За територією дії.

Світові — це середні ціни на вироби або товари, характерні для всього світового господарства або більшості країн світу, їх можуть встановлювати на особистих конференціях та засіданнях різних країн світу (наприклад, на нафту ціна встановлюється на засіданні ради ОПЕК). В основному такі ціни мають рекомендаційний характер, а щодо країн, які беруть участь у прийнятті таких цін, — обов'язковий.

Міждержавні — ціни, що встановлюються в договорах між державами, при укладанні двосторонніх угод щодо постачання товарів, які мають державне та стратегічне значення для країни.

Державні — ціни, які встановлюються та діють у середині держави на внутрішньому ринку товарів і послуг. їх дія обмежується державним кордоном країни.

Місцеві — це ціни, що встановлюються на місцевих ринках у межах будь-якого регіону країни. Вони визначаються під впливом теперішньої кон'юнктури ринку та дії особистих чинників. Залежно від місця дії поділяються на ціни міського, сільського та змішаного ринку.

За ступенем монопольності.

Монопольні. Встановлюються виробниками або реалізаторами, які є монополістами і займають на ринку найбільшу частку. Таке становище на ринку дає їм змогу встановлювати будь-яку високу ціну на свій товар і дуже низьку ціну на сировину, яку купують у постачальників, й отримувати додатковий прибуток у великих розмірах. У світовій практиці такі ціни регулюються державою, але якщо підприємство згідно з антимонопольним законодавством визначається як монополіст, то за допомогою встановлення додаткових податкових платежів.

Конкурентні ціни, які є двох видів:

— конкурентна звичайна ціна. Формується на конкурентному ринку, коли на ньому діє достатня кількість підприємств і їх частка у виробництві та реалізації продукції на перевищує 1 %.

— демпінгова ціна. Встановлюється підприємством на рівні, нижчому, ніж у конкурентів, а в деяких випадках — й нижчому від собівартості продукції.

Постійні — діють протягом достатньо тривалого часу (півроку і більше).

Змінні — постійно змінюються під впливом різних цінових чинників.


Читайте також:

  1. Рентна плата за транспортування нафти і нафтопродуктів, природного газу та аміаку трубопроводами територією України (розділ ІХ ПК України)




Переглядів: 409

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 3. Комплекс маркетингу. | За документальністю встановлення.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.