МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Unit-тестуванняМетою даного практикуму є набути навичок в проведенні тестування розробником на прикладі JUnit-тестування в середовищі розробки програм Eclipse. Завдання: написати JUnit-тести для методів для створених раніше програм. Хід роботи. 1. Взяти на вибір до 3 написаних вами раніше програми (наприклад, в курсі ООП) для подальшої роботи. Узгодити їх з викладачем. 2. Запустити середовище розробки Eclipse. Відкрити в ньому першу з вибраних програм. 3. Написати JUnit-тести для даної програми у відповідності з логікою програми. 4. Навмисне внести помилку в один з методів програми. Запустити JUnit-тести на виконання. Проглянути результат запуску. 5. Виправити внесену помилку. Виправити помилку, добившись того, щоб JUnit-тести виконувались правильно. 6. Повторити кроки 2-6 для двох інших програм. Рефакторинг. Метою даного практикуму є набуття навичок в проведенні рефакторингу коду. Оволодіти засобами проведення рефакторинг в середовищі розробки програм Eclipse. Завдання: провести рефакторинг раніше створених вами програм. Хід роботи. 1. Проглянути список ознак того, що потрібен рефакторинг, з лекційного матеріалу та список кроків рефакторингу. 2. Вибрати 4 з написаних вами програм (наприклад, в рамках курсу ООП). Здійснити рефакторинг даних програм з використанням засобів Eclipse у відповідності з заданими в лекційному матеріалі кроками рефакторингу. Вказати, які конкретні кроки рефакторингу були використані. Система керування версіями Subversion (SVN).
Метою даного практикуму є набуття навичок у використанні системи керування версіями Subversion. Завдання: виконати послідовність операцій SVN з метою їх опрацювання та засвоєння.
|
||||||||
|