Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Майбороди Марини Миколаївни

 

Актуальність дослідження Майбороди М.М. викликана тим, що особлива увага останніми роками приділяється педагогічним конфліктам. Знання про конфлікти мають багатовікову історію. Перші концепції з'явилися ще на межі ХIХ—XX ст. Свій специфічний предмет у вивченні конфліктів знаходять філософія, соціологія, психологія, педагогіка, воєнні та історичні науки, математика, політичні науки та ін. Конфліктологія, відносно нова дисципліна й галузь прикладних інтегрованих знань, базується насамперед на психологічних знаннях, підходах, методах. Соціальні і психологічні процеси розвитку конфлікту впливають на психіку, поведінку, діяльність особистості, колективів, суспільства.

Авторка довела необхідність розробки комплексу заходів (програми, як частини змісту роботи) щодо попередження конфліктів у школі Першим етапом впровадження даної програми вважається вже проведене анкетування, яке дозволяє визначити рівень обізнаності учнів та вчителів щодо профілактики та способів розв’язання конфліктів. Наступні заходи програми дозволили визначити для різних вікових категорій їхні особливості та способи поведінки у групі та у конфліктних ситуаціях. .

Робота має логічно чітку, вірну структуру й складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. У вступі логічно і послідовно розкриті такі питання: актуальність проблеми, ступінь її розробленості, науковий апарат, теоретична й практична новизна дослідження.

Дипломна робота кваліфікованого рівня «спеціаліст» виконана у відповідності з вимогами, що пред’являються до кваліфікаційних робіт, а її авторка заслуговує на високу оцінку.

 

Канд. пед. наук,

доцент кафедри педагогіки

Харківського національного

університету ім. В. Н. Каразіна ………………О.А. Жукова

 

 

Додаток Д

Міністерство освіти і науки України

Департамент науки і освіти

Харківської обласної державної адміністрації

Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради

ПОДАННЯ

ГОЛОВІ ДЕРЖАВНОЇ ЕКЗАМЕНАЦІЙНОЇ КОМІСІЇ


Читайте також:

  1. Кухарук Олени Миколаївни




Переглядів: 407

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розділ 2. Концепції. Навчальні програми. Професіограми. | ЩОДО ЗАХИСТУ ДИПЛОМНОЇ РОБОТИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.