Основою схеми блока (рис. 5.6) є ІМС МС68230 [3]. Керувальні сигнали , надходять з відповідних виходів МП МС68000, CLK – з GN. Сигнал готовності до обміну надходить на відповідний вхід МП через ЛЕ І, інші входи якого сполучуються з виводами модулів інших ПП і виходами DC10 та DC11, сигнали з яких є сигналами вибору сегментів ОП. Через виводи D7…D0, які сполучуються з відповідними лініями ШД, здійснюється обмін даними з МП.
Виводи RS5…RS1 відповідно сполучуються з лініями А5…А1. Зазначеними лініями ША передається код, який визначає певний регістр, задіюваний за програмування МС68230 чи за обміну даними з МП.
Виводи Н4…Н1, залежно від режиму обміну, використовуються в певних комбінаціях для передавання даних чи керувальних сигналів.
Через виводи РА7…РА0 та РВ7…РВ0 (порти А та В) здійснюється обмін даними із зовнішніми пристроями (ЗП) в паралельному форматі.
Через виводи РС7…РС0(порт С) здійснюється, залежно від режиму обміну, або обмін даними в паралельному форматі із ЗП, або передавання керувальних сигналів, які обслуговують таймер, супроводжують обмін в режимах захоплювання шин та переривання. Користуючись вищенаведеним описом, можна скласти схему блока ПІ/Т з більшої кількості ІМС МС68230.