МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
З М І С ТМІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ Харківська національна академія міського господарства КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЙ
з дисципліни «БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ» (для студентів 2-5 курсів денної та заочної форм навчання спеціальностей: 6.092100 ПЦБ, 6.092100 ТВ; 6.092200 ЕТ, 6.100400 ТС, 7.092108 ТГВ)
Харків – ХНАМГ – 2006р. УДК 574.2:57.03(477)(07)
Конспект лекцій з дисципліни „Безпека життєдіяльності”(для студентів 2-5 курсів денної та заочної форм навчання спеціальностей: 6.092100 ПЦБ, 6.092100 ОПБ, 6.092100 МБГ, 6.092100 ТОРБ, 6.070900 ГІС; 6.092600 ВВіОВ, 6.092100 ТВ; 6.092200 ЕТ, 6.092200 ОПБЕТ; 6.100400 ТС, 6.100400 ОР, 6.100400 ОП; 7.092601 ВВ, 7.092108 ТГВ). /Авт. О.В.Овчаров. – Харків: ХНАМГ, 2006. -132с.
Автор: О.В. Овчаров
Рецензент: Б.М. Коржик
Рекомендовано кафедрою безпеки життєдіяльності, протокол №6 від 30.11.2005 року.
© Овчаров О.В., ХНАМГ, 2006
З М І С Т Лекція №1. Вступ..…......................................................................................….....4 Модуль І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ......…….9 Блок 1.1. Лекція №2. Безпека життєдіяльності як категорія......................…....9 Блок 1.2. Лекція №3. Системний аналіз у безпеці життєдіяльності....…........15 Блок 1.3. Лекція №4. Ризик як оцінка небезпеки.....................................…......20 Модуль 2. ЛЮДИНА ЯК ЕЛЕМЕНТ СИСТЕМИ „ЛЮДИНА–ЖИТТЄВЕ СЕРЕДОВИЩЕ”...........…....................................….....28 Блок 2.1. Лекція №5. Людина як біологічний та соціальний суб`єкт...…...…28 Блок 2.2. Лекція №6. Фізіологічні особливості організму людини..........…...39 Блок 2.3. Лекція №7. Психологічні особливості людини.........................…....45 Модуль 3. НЕБЕЗПЕКИ, ЩО ВЕДУТЬ ДО НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ І ЗАХОДИ ЗМЕНШЕННЯ ЇХ НАСЛІДКІВ........................……...56 Блок 3.1. Лекція №8. Природні небезпеки..............................................……...56 Блок 3.2. Лекція №9. Небезпеки техногенного характеру...................…….....65 Блок 3.3. Лекція №10. Соціально-політичні небезпеки.......................…….....73 Блок 3.4. Лекція №11. Комбіновані небезпеки...................…...............……....84 Блок 3.5. Лекція №12. Небезпеки в сучасному урбанізованому середовищі…………..…………………………………………………………..96 Модуль 4. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ..............................................................……...103 Блок 4.1. Лекція №13. Запобігання надзвичайним ситуаціям......……..........103 Блок 4.2. Лекція №14. Організація усунення негативних наслідків надзвичай-них ситуацій...........................................................................……...110 Модуль 5. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА УПРАВЛІННЯ БЕЗПЕКОЮ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ.......................................................…...................…….....117 Блок 5.1. Лекція №15. Правові основи безпеки життєдіяльності.....………..117 Блок 5.2. Лекція №16. Нормативні й організаційні засади впровадження безпеки життєдіяльності.............................................…….....120 Блок 5.3. Лекція №17. Управління в галузі безпеки життєдіяльності……..125 Блок 5.4. Лекція №18. Нагляд за безпекою життєдіяльності.............……...127 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ............................................................................…….131 Лекція №1. ВСТУП
План
|
||||||||
|