Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



б) Кішка під дощем.

Цікаву історію спостерігав я сьогодні вранці, — по­чав розповідати Ватсон. — Йшов дощ. Якась кішка пробігла вулицею, а слідом за нею — дама похилого віку. Жінка була розлючена, можливо, вона невихова-на, не буду категоричним. Але кричала ця леді дуже голосно: "Мерзотнику! Віддавив хвіст моїй кішці своєю машиною! Він тільки що наїхав на бідолашну! Навмис­не це зробив, я впевнена! А ще стверджує, що стоїть на цьому місці півгодини і навіть не бачив моєї красуні! Інспекторе, відправте його до поліцейської дільниці".

- Ні, з нервами у неї не все гаразд, — задумливо ре­зюмував лікар.

- Так наїхали на кішку чи ні? — нетерпляче запитала його місіс Хадсон, яка в усьому любила ясність.

— Я ж сказав: у дами проблеми з нервами, відповів Уотсон. Інспектор запропонував водію під'їха­ти ближче, і всі побачили, що він ні в чому не винний.

 

Запитання: Чому?

 

Відповідь:Водій від'їхав: під колесами було сухо.

У. Підсумок уроку

- Як ви думаєте, у чому криється причина популярності творів про Шерлока Холмса?

Наше розслідування добігає кінця і знову я звертаюся до епі­графа уроку. Прочитайте його.Ми мали дати відповідь на питання: «Про кого Конан Дойл міг сказати ці слова?»

-Про себе міг сказати? (Так)

-Про героїв твору, Шерлока Холмса і доктора Ватсона, міг сказати? (Так)

-А про нас міг би сказати ці слова, адже ми успішно роз­крили цю справу завдяки нашій спостережливості, працелюбству, вмінню логічно мислити? (Так)

Я бажаю вам і надалі успішно справлятися з будь-якими за­вданнями, як це робили Шерлок Холмс і доктор Ватсон.

Оцінювання навчальних досягнень учнів здійснюється в ході уроку і під час підбиття підсумків.

УІ. Домашнє завдання

Готуватися до ткр №5з теми «Пригоди та фантастика»: повторити твори Дж. Свіфта і А.К.Дойла, с.157-196 за підручником.


Читайте також:

  1. А-кролик, Б-кішка, В-мавпа, Г-людина.




Переглядів: 559

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Детальне обстеження місця злочину | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.