МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
б) Кішка під дощем.Цікаву історію спостерігав я сьогодні вранці, — почав розповідати Ватсон. — Йшов дощ. Якась кішка пробігла вулицею, а слідом за нею — дама похилого віку. Жінка була розлючена, можливо, вона невихова-на, не буду категоричним. Але кричала ця леді дуже голосно: "Мерзотнику! Віддавив хвіст моїй кішці своєю машиною! Він тільки що наїхав на бідолашну! Навмисне це зробив, я впевнена! А ще стверджує, що стоїть на цьому місці півгодини і навіть не бачив моєї красуні! Інспекторе, відправте його до поліцейської дільниці". - Ні, з нервами у неї не все гаразд, — задумливо резюмував лікар. - Так наїхали на кішку чи ні? — нетерпляче запитала його місіс Хадсон, яка в усьому любила ясність. — Я ж сказав: у дами проблеми з нервами, відповів Уотсон. Інспектор запропонував водію під'їхати ближче, і всі побачили, що він ні в чому не винний.
Запитання: Чому?
Відповідь:Водій від'їхав: під колесами було сухо. У. Підсумок уроку - Як ви думаєте, у чому криється причина популярності творів про Шерлока Холмса? Наше розслідування добігає кінця і знову я звертаюся до епіграфа уроку. Прочитайте його.Ми мали дати відповідь на питання: «Про кого Конан Дойл міг сказати ці слова?» -Про себе міг сказати? (Так) -Про героїв твору, Шерлока Холмса і доктора Ватсона, міг сказати? (Так) -А про нас міг би сказати ці слова, адже ми успішно розкрили цю справу завдяки нашій спостережливості, працелюбству, вмінню логічно мислити? (Так) Я бажаю вам і надалі успішно справлятися з будь-якими завданнями, як це робили Шерлок Холмс і доктор Ватсон. Оцінювання навчальних досягнень учнів здійснюється в ході уроку і під час підбиття підсумків. УІ. Домашнє завдання Готуватися до ткр №5з теми «Пригоди та фантастика»: повторити твори Дж. Свіфта і А.К.Дойла, с.157-196 за підручником. Читайте також:
|
||||||||
|