Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Повітрозберігачі

Згідно вимог Регістру, на судні повинно бути не менше двох балонів або двох груп балонів для запуску двигунів. Ємність кожного балона або групи балонів повинно вистачати для 12 пусків реверсивного ГД або 6 пусків нереверсивного. Якщо нереверсивних двигунів два, то 6 пусків на обидва двигуни.

Рис. 47. Головка пускового бал-юна с клапанами

На судні встановлюють воздухохранітелі для пуску і реверсу головних дизелів (не менше двох балонів), а також для пуску допоміжних дизелів.

 

Повітря до загальносуднових споживачів надходить, як правило, також з пускових воздухохраіітелей, тільки його тиск знижується редукторами до необхідних меж.

Конструктивно воздухохранітелі виконані у вигляді цільнотягнутих, зварних або клепаних балонів. Для оберігання від корозії на внутрішні повітряні поверхні балонів наносять антикорозійні покриття.

Балони високого тиску з внутрішнім діаметром більше 150 мм мають горловини для огляду внутрішньої поверхні і очищення їх від бруду н масла парою або содовим розчином. На довгих балонах (більше 2,5 м) горловини для очищення та огляду встановлюють з обох кінців. Зверху горловина закрита головкою, до якої кріпиться арматура (рис. 47): прийомний клапан 1; клапан продування 2 і трубка 4; клапан 3, повідомляє балон з пускової магістраллю; запобіжний клапан 5; трубка 6 до манометру.

На балонах великих розмірів роблять овальні лази. Розміри лазів по великій осі можуть бути до 50% діаметра балона, але не менше 120 см.

На корпусі кожного воздухохранітсля робиться маркування, де вказуються номер креслення, за яким він виготовлений, заводський номер, дату виготовлення, робочий тиск, пробний гідравлічний тиск, місткість, масу балону в зборі. Крім цього, на балоні ставлять товарний знак заводу-виготовлювача і клеймо Регістру.

Кожен знову виготовлений балон піддають первісного огляду; гідравлічному випробуванню па міцність тиском, рівним 1,5 робочого тиску - для зварних та цільнотянутих з будь-яким робочим тиском, робочому плюс 1,4 МПа - для клепаних з тиском більше 2, 8 МПа; повітряному випробуванню (після гідравлічного) робочим тиском протягом 4 год.

Після установки па судні воздухохранітелі з усіма трубопроводами і арматурою піддають повітряному випробуванню протягом 24 год. При цьому допускається падіння тиску не більше 0,5% попереднього протягом 1 год: Іноді перед проведенням повітряного випробування на судні додатково проводять внутрішній огляд та гідравлічне випробування.

Під час експлуатації судна повітряні, випробування воздухохранітелей проводять щорічно, внутрішні огляди - один раз в 4 роки, гідравлічні випробування - кожні 8 років.

 

Відомості про початковий внутрішній огляд, гідравлічному і повітряному випробуваннях на заводі і про подальших освідченнях і випробуваннях на судні заносяться в шнурову книгу. У заведених для кожного балона шнурових книгах містяться також записи, зроблені при установці балона на судні; найменування заводу-виготовлювача, заводський номер, рік побудови, розрахунковий тиск, робочий тиск, місткість, відомості про конструктивне виконання балона, про швах, відомості про матеріал, розмір балона, помер креслення. У книзі містяться також дані про встановленій на балоні арматурі. Інформація, що міститься в шнурових книгах, інформація про проведені освідчення і випробування, а також вносяться в книгу відомості про ремонт, заміну арматури і виявлених дефектах, дозволяють судити про технічний стан повітряних балонів.

 




Переглядів: 486

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Лекція 9. | Експлуатація компресорів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.