МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ДР. 0176 09 01 30. 051. ПЗ
Студентка-дипломниця ___________ М.В. Іванова
Керівник дипломної роботи канд. вет. наук, доц. _____________Е.В. Єсіна
Консультанти: з охорони праці канд. с.-г. наук, доц. _______________В.О. Сапронова
з економічних питань канд. вет. наук, доц. ______________ В.В. Зажарський
Дніпропетровськ – 2015 Рекомендована структура дипломної роботи
З М І С Т РЕФЕРАТ АНОТАЦІЯ (для магістерських робіт) ВСТУП 1. ОГЛЯД ЛІТЕРАТУРИ 2. ВЛАСНІ ДОСЛІДЖЕННЯ 2.1. Матеріал і методи досліджень 2.2. Характеристика господарства 2.3. Результати власних досліджень та їх аналіз 2.4. Розрахунок економічної ефективності 3. ОХОРОНА ПРАЦІ У ВЕТЕРИНАРНІЙ МЕДИЦИНІ 4. ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ ВИРОБНИЦТВУ 5. СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 6. ДОДАТКИ РЕФЕРАТ
Реферат – це скорочене викладення обсягу та змісту дипломної роботи з основними розробками та висновками. Реферат складають за такою схемою: - обсяг дипломної роботи (кількість сторінок текстового документа та ілюстрацій); - тема, предмет, об’єкт дослідження, характер та мета роботи; - методи проведення роботи; якщо метод новий або розроблений автором, то подають його суть; якщо метод загальноприйнятий – вказують тільки його назву; - конкретні результати роботи, економічна ефективність виконаної розробки; - основні теоретичні, експериментальні, розрахункові результати, виділяючи розробки, впроваджені у виробництво, виконані на рівні раціоналізаторських пропозицій, винаходів, відкриттів або інші розробки, які є найважливішими у роботі; - напрям використання. Викладення матеріалу в рефераті повинно бути стислим і точним. Слід використовувати термінологію, яку застосовують у наукових і технічних документах, уникати застарілих термінів і символів. Рекомендується вживати скорочення і абревіатури згідно з ГОСТ 7.11088, ГОСТ 7.12 – 77 або прийняті в міжнародній практиці. Одиниці вимірювання слід подавати згідно вимог міжнародної системи (додаток 10, 12). Дозволяється включати до реферату ілюстрації і таблиці, якщо вони допомагають розкрити основний зміст документа і скоротити його обсяг. Обсяг реферату дипломної роботи повинен складати 1 сторінку.
АНОТАЦІЯ (для дипломних робіт магістрів)
В анотації (обсяг приблизно 800 знаків), зазначається прізвище та ініціали слухача, назва дипломної роботи, основний зміст та результати дослідження, ключові слова (слова специфічної термінології за темою, які найчастіше зустрічаються у дипломній роботі) наводяться у називному відмінку. Кількість ключових слів – 5 – 7. Анотація має бути написана двома мовами: українською та англійською.
ВСТУП
У вступі обсягом 2 – 3 сторінки друкованого тексту подається: - актуальність теми та її народногосподарське значення; - особливості хвороби та її місце серед захворювань заразної і незаразної етіології; - принципи та методи діагностики; - поширення і економічні збитки; - ефективність лікувальних і профілактичних заходів; - роль спеціалістів ветеринарної медицини в розробці ефективних методів боротьби із захворюванням на даний час та перспективу їх впровадження у виробництво; Об’єкт і предмет дослідження. Об’єкт наукового дослідження – явища та процеси матеріального світу, їхні властивості, зв’язки та відношення, що породжують проблемну ситуацію та обрані для дослідження суб’єктом наукової діяльності. Предмет дослідження – окрема частина (фрагмент або сторона) об’єкта, що розглядається в кваліфікаційній роботі. Тобто, об’єкт і предмет дослідження співвідносяться між собою як загальне і часткове. В об’єкті виділяється та його частина, що є предметом дослідження. Саме на нього спрямована основна увага студента, оскільки предмет дослідження визначає назву теми, мету та завдання роботи. Мета і завдання роботи: мета роботи: - встановити причини виникнення хвороб, особливості їх перебігу, принципи та методи діагностики, ефективність лікувальних і профілактичних заходів в умовах конкретного господарства; або - провести оцінку безпечності та якості харчової продукції за інфекційних, паразитарних, незаразних захворювань тварин. завдання роботи: - поглибити теоретичне обґрунтування вивчення даної хвороби; - набути навичок самостійного проведення загально-профілактичних, діагностичних, лікувальних, оздоровчих та ветеринарно-санітарних заходів з метою їх використання в подальшій роботі; - використати новітні методи діагностики, терапії та профілактики хвороб з визначенням їх доцільності та економічної ефективності в умовах конкретного господарства; - поєднати ветеринарно-санітарні заходи з охороною навколишнього середовища, збереженістю природних ресурсів, флори, фауни тощо; - дослідити можливі шляхи занесення збудника в господарство; - визначити фагоцитарні, гуморальні і інші фактори захисту внутрішнього середовища макроорганізму; - вивчити технологічні особливості виробництва харчової продукції на підприємстві; - проаналізувати санітарний стан переробного підприємства.
|
||||||||
|