Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Київ – 2014

КИЇВСЬКИЙ МІЖНАРОДНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

 

 

 

 

Кафедра міжнародної інформації

 

Експертні системи в МВ

Навчально-методичний комплекс

Спеціальності: 8.03020401 Міжнародна інформація;

8.03020101 Міжнародні відносини

Київ – 2014


ЕКСПЕРТНІ СИСТЕМИ В МВ

Навчально-методичний комплекс

 

Розробник: В.Ф. Коломієць,кандидат технічних наук, доцент кафедри міжнародної інформації КиМУ

Рецензенти:

О.М. Доній, кандидат технічних наук, доцент інженерно-фізичного факультету НТУУ «КПІ»

 

В. В. Кіслов, доктор технічних наук, професор кафедри БА КиМУ

 

 
 


Обговорено та схвалено на засіданні кафедри міжнародної інформації.

Протокол № 1 від 28 серпня 2014

 
 

МЕТА ТА ЗАВДАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

 


В процесі вивчення дисципліни «Експертні системи в МВ» передбачається опанування основних принципів побудови експертних систем і наповнення відповідних баз знань, які використовуються в прикладних задачах.

Мета дисципліни – ознайомити студентів з основними принципами побудови і функціонування експертних систем і можливостями їхнього використання для розв’язання прикладних задач.

Завдання дисципліни:

— ознайомити студентів з методами одержання знань від експертних систем і їхнього використання в прикладних застосуваннях;

— дати студентам поняття про основні принципи побудови експертних систем і відповідних баз знань;

— розкрити студентам суть методології структурного аналізу знань в експертних системах;

— навчити студентів планувати збір даних для наповнення бази знань експертної системи;

— розвивати самостійність у навчальній і професійній діяльності.




Переглядів: 370

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Задача 4 | У результаті вивчення курсу студенти повинні

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.