Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Прив'язка колон і стін до розбивних осей

Об'ємно–планувальне рішення передбачає поєднання планувального рішення з конструкцією будівлі. Для централізації будівництва необхідна уніфікація конструктивних елементів, тобто використання уніфікованої сітки колон, які слугують опорами покриття чи міжповерхового пере­криття будівлі.

При будівництві виробничих будівель автотранспортних підприємств найбільш розповсюджена каркасна система з повним або неповним кар­касом. Повний каркас будівлі із залізобетону або металу повністю витри­мує всі навантаження. У будинках з неповним або внутрішнім каркасом зовнішні стіни проектують несучими із проміжними колонами, прогона­ми й ригелями. Іноді проектують безкаркасні будівлі з несучими поздо­вжніми й поперечними стінами.

Прив'язкою конструктивних елементів будівлі або споруди називають точне встановлення їхнього місця розташування щодо розбивних осей. Прив'язку виконують за допомогою двох або трьох координатних роз­мірів за встановленими правилами залежно від типу будівлі (каркасного або безкаркасного). Надалі будемо розглядати умови проектування лише каркасних будівель для автотранспортних підприємств.

При проектуванні каркасних будівель геометричний центр перети­ну колон середніх рядів сполучають із перетинами модульних розбивних осей (рис. 3.15 а, б, в, г, д).

У крайніх рядах колон каркасних будівель розбивна вісь може проходити:

• по зовнішній грані колони і внутрішній грані стіни, якщо ригель, балка або ферма перекривають колону (рис. 3.15 а, б, г);

• на відстані, рівній половині товщини внутрішньої колони, якщо ригелі спираються на консолі колон або панелі перекриття спираються на консолі ригелів (рис. 3.15 в, д).

Послідовність виконання плану виробничого корпусу

План виробничого корпусу, а також дільниці рекомендується викону­вати в такій послідовності.

1. Наносять координаційні (розбивні) осі спочатку поздовжні, потім поперечні. Ці осі є умовними геометричними лініями. Вони слугують для прив'язки будівлі до будівельної координатної сітки й генерального плану, а також для визначення положення несучих конструкцій, тому що ці осі проводять тільки по капітальних стінах і колонах. В окремих ви­падках вони можуть не збігатися з осями симетрії стін.

Рисунок 2.15 Варіанти прив'язки колон і стін дорозбивочних осей

 





Переглядів: 2805

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Умовні зображення елементів будівель і деяких санітарно–технічних пристроїв. | ЗМІСТ ПОЯСНЮВАЛЬНОЇ ЗАПИСКИ ПРОЕКТУ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.