МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||
Тема: Особливості роботи з тривожними дітьми.Завдання 1.
Розкрийте зміст: Тривожність – це _____________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________
Слід відрізняти тривогу від тривожності. Якщо тривога – це _____________________________________________________________ __________________________________________________________, то тривожність є ________________________________________________ _____________________________________________________________
Тривожність розвивається внаслідок наявності у дитини внутрішнього конфлікту, який може бути викликаний: _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ Завдання 2.
Складіть портрет тривожної дитини: _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________
Завдання 3. Як виявити тривожну дитину? _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ Завдання 4.
Робота з тривожною дитино пов’язана з певними труднощами та, як правило, займає досить тривалий час. І проводити її рекомендується в трьох напрямках: 1. ___________________________________________________________ 2. ___________________________________________________________ 3. ___________________________________________________________
Завдання 5.
Розробіть пам’ятку для батьків на тему: «Як підтримувати самооцінку дитини»: _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ Завдання 6.
Визначте правила роботи з тривожними дітьми: _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________
Завдання 7.
Фахівці вважають, що в дошкільному і молодшому шкільному віці більш тривожні _______________, а після 12 років ______________________.
Завдання 8.
Психолог Е.Ю.Брель виявила таку закономірність: тривожність дітей зростає в тому випадку, якщо батьки незадоволені своєю роботою, житловими умовами, матеріальним становищем. Прокоментуйте цю думку: _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ Завдання 9.
Заповніть таблицю:
Завдання 10.
З якою метою можна запропонувати школярам такі психогімнастичні вправи? Уявне тренування. Ситуацію, що спричиняє у дитини тривогу, ретельно програють в усіх можливих деталях, складних моментах; продумують поведінку дитини в різних варіантах розвитку ситуації. Репетиція. Дорослий програє з дитиною складу, тривожну ситуацію, детально відпрацьовуючи різні способи поведінки. Дуже важливо, щоб ситуація програвалася в спокійному, напруженому та агресивному варіантах. Доведення до абсурду. Дорослий пропонує дитині в ході розмови зображувати сильну тривогу, страх в абсолютно невідповідних ситуаціях. У результаті тривожність зменшується – дитина дивиться вже на свої переживання наче із сторони. Виконання ролі. Дитині пропонують обрати собі будь-який приклад для наслідування реальної людини, кіно героя чи літературного персонажа і намагатися діяти в «образі». Цей прийом дає дитині можливість, діючи наче від імені свого героя, почуватися впевненіше, вільніше в складних ситуаціях. Контроль голосу і жестів. Дитині розповідають, яким чином голос і жести людини відбивають її емоційні стан і як цю упевненість у голосі та жестах тренують перед дзеркалом. Дихання. Дитині пояснюють, що ритмічне дихання заспокійливо впливає на організм. Вправи: зробити вдих вдвічі довший, ніж види; зробити глибокий вдих і затримати дихання на 20-30 секунд. Приємний спогад. Дитині пропонують у тривожній ситуації згадати ситуацію, коли вона відчувала абсолютний спокій. Динамічна релаксація. Передбачає зняття тілесного напруження шляхом уявних перевтілень в образи живої та неживої природи. Танець. Покращує психологічне самопочуття через самовираження в експресивних рухах, усвідомлення мови власного тіла. _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________
|
||||||||||||||||||||||
|