МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Grammar ReviewTake the verb "bris" (brish), meaning :"break" and go through the present tense aloud: "I break the glass, you break the glass", etc. "Gloine": (GLIN-e), glass, is feminine, "an ghloine" is "the glass". Go through the negative, the questions, and the negative questions. Then verify your work against the key below. The free form is next: "someone breaks the glass", etc. The past tense begins, "I broke the glass", etc. The future tense starts with "I will break the glass". Verify these tenses with the key. go then to the verbal noun: "He is breaking the glass"; Táséag briseadh na gloine. Past and future tenses come next. Key: Brisim an ghloine (un GLIN-e), briseann túan ghloine. brisimid an ghloine ; níbhrisim ; an mbrisim ; nach mbrisim ?, etc. Bristear an ghloine; níbhristear ; an mbristear ?; nach mbristear ? Bhris méan ghloine, bhris túan ghloine, bhriseamar an ghloine, etc; níor bhris méan ghloine, etc; ar bhris méan ? etc; nár bhris méan ghloine? etc. Briseadh an ghloine; níor bhris méan ghloine, ar briseadh an ghloine?; nár briseadh an ghloine? Brisfeadh méan ghloine, brisfimid an ghloine, etc; níbrisfidh méan ghloine, etc; anmbrisfidh méan ghloine? etc; nach mbrisidh méan ghloine? etc. Brisfear an ghloine; níbhrisfear an ghloine; an mbrisfear ?; nach mbrisfear ? Táséag briseadh na gloine; bhíséag briseadh na gloine' beidh séag briseadh na gloine. Irish Lesson 92 We will return now to work on pronunciation, grammar and vocabulary. Pronunciation Exercise Here are several sentences that are written in the form of the pronunciation guide. Read them aloud, or have someone read them to you. As you hear them, form a mental picture of the meaning. Do not translate them word for word. After you have finished, look at the Key at lesson end to verify your understanding. neel uh EYEM-sheer hoh mah AH-guhs uh vee shee in-YAY*, ahk* TAW*-im uh duhl uh-MAHK* hig un SHOHP-uh, pay* shkay*l ay*. k*uh-NIK may* un YREE-uhn eg EYE-ree er MAH-din, AH-guhs vee NAY*L-tuh DOOV-uh oun FRESH-in. BAY*dir goh GIR-hee shay* SHNAHK*-tuh rev EE-hye.
|
||||||||
|