МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||
Complete these sentences using a noun or a verb from the box.
1. Several characteristics … useful information from data. 2. The purpose of information is to help people … well-informed decisions. 3. Information must be relevant, timely, accurate, concise and complete in order to … useful. 4. Rules and relationships can be … to organize data into useful, valuable information. 5. Turning data into information is a … , or a set of logically related tasks performed to achieve a defined outcome. 6. If information is not pertinent to the situation, not delivered to … makers in a timely fashion, or too complex to understand, it may be of little value to the organization.
Find the terms to the given definitions.
1) The symbols that a computer uses to represent facts and ideas. 2) The words, numbers, and graphics used as the basis for human actions and decisions. 3) Tasks performed by the project team whose goal is to produce a list of requirements for a new or revised information system. 4) A computer system that collects, stores, and processes information, usually within the context of an organization. 5) A computer professional responsible for analyzing requirements, designing information systems, and supervising the implementation of new information systems.
Answer the questions.
1) What is the difference between data and information? 2) Do you agree that data becomes information when it is presented in format that people can understand and use? 3) How may data be processed? 4) What makes information useful? 5) Do computer systems remain vulnerable to the entry by humans of invalid data?
|
|||||||||
|