МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ЗАВДАННЯ1. Відомо, що в буддизмі існує розвинена символіка чисел: зокрема: 5 — це п’ять зв’язків із життям; 6 — досконалості бодхісатви, 12 — ланки в «колесі перероджень». Назвіть символічний зміст чисел 3, 4, 8. 2. Спробуйте визначити, які кармічні наслідки відповідно з «законом залежного існування» чекатимуть в наступному перевтіленні людину, котра порушувала основні буддистські заповіді й була схильна до: а) вбивства, б) крадіжки, в) перелюбу, г) брехні; д) недоброзичливості, е) жадоби? 3. Подумайте: що повинен робити буддійський монах, котрий отримав запрошення у віддалене місто, проте, згідно обітниць, не має права володіти грішми, щоб сплатити свій проїзд: а) піти до міста пішки; б) поїхати «зайцем»; в) вирушати лише тоді, коли матиме квітки від запрошувача? 4. У відомій чань-буддистській «Сутрі про шостого патріарха» розповідається про те, як п’ятий патріарх пообіцяв передати своє знання Дхарми і свою рясу (посаду) тому учневі, котрий продемонструє глибше розуміння сутності чань-буддистського вчення. Два претенденти виклали своє бачення Дхарми у наступних віршах: Тіло є древо просвітлення Бодхи, А свідомість подібна до світлого дзеркала, Ми мусимо працювати, невпинно витираючи його, Аби на ньому не було пилюки та багнюки (1)
Просвітлення-бодхи з самого початку не має древа, А світле дзеркало не має підставки. Коли природа Будди завжди цілком чиста, Де на ній може бути пилюка? (2) Хто з двох претендентів став шостим патріархом чань-буддизму, до речі, найуславленішим за всю його історію?
6. ВИНИКНЕННЯ ХРИСТИЯНСТВА РЕЛІГІЙНІ ВИТОКИ ХРИСТИЯНСТВА
1. Історично в християнстві склалися три напрямки: православ’я, католицизм і протестантизм. Католики складають приблизно 50–60% усіх християн, православні –– 10–15%, протестанти — 15––20%. Поділ християнства на православ’я й католицизм відбувається в 1054 р. У XVI ст. в результаті широкого релігійно-політичного руху — Реформації — виникає протестантизм. Розділяючи основні принципи віровчення, ці три галузі християнства мають догматичні, канонічні й організаційні особливості. На відміну від католицизму і православ’я, у протестантизмі відсутня організаційна єдність; з численних протестантських організацій, громад, сект і т.д. виділяються чотири найбільш масові і розповсюджені течії: баптисти, п’ятидесятники, методисти й адвентисти.
|
||||||||
|