Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ

ХАРКІВСЬКА НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ МІСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА

 

МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ

ДО ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ З ДИСЦИПЛІНИ

«ОСНОВИ МЕНЕДЖМЕНТУ І МАРКЕТИНГУ»

(для студентів 3 курсу заочної форми навчання

напряму підготовки 6.060101 – «Будівництво»)

 

Харків – ХНАМГ – 2011

Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з дисципліни «Основи менеджменту і маркетингу» (для студентів 3 курсу заочної форми навчання напряму підготовки 6.060101 – Будівництво) / Харк. нац. акад. міськ. госп – ва; уклад.: В. О. Мельман, Н.Ю. Мущинська. – Х.: ХНАМГ, 2011. – 29с.

 

 

Укладачі: В.О.Мельман, Н.Ю.Мущинська

 

 

Рецензент: к.е.н. Молодченко Т.Г. доц. кафедри управління проектами в міському господарстві і будівництві

 

Рекомендовано кафедрою управління проектами в міському господарстві і будівництві, протокол № 1 від 31 серпня 2011 р.

 

 
 

ЗМІСТ

Стор.

 

ВСТУП………………………………………………………………………..
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ……………………………………………...
2. ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ
3. ЗМІСТ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ……………………………………….
4. ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ…………………
  4.1. Тематика індивідуальних теоретичних завдань………………….
  4.2. Вимоги до виконання індивідуального теоретичного завдання…
5. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ…………………..
  Практичне завдання 1. Маркетингові дослідження……………………
  Практичне завдання 2. Портфельний аналіз діяльності організації .......
  Практичне завдання 3. Побудова й обчислення параметрів сіткового графіка ……………………………………………………………………  
6. МЕТОДИ ТА КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ………………………………
  СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………….
ДОДАТОК………………………………………………………………………

ВСТУП

Предметом вивчення дисципліни є теоретичні та практичні аспекти основ менеджменту і маркетингу, суб’єкти та об’єкти, функції, концепції маркетингу і менеджменту, а також управлінська діяльність та організаційно-економічний механізм її здійснення на рівні організацій та підприємств будівельної галузі; процес планування і втілення заходів щодо ціноутворення, просування та реалізації ідей, товарів, та послуг.

Метою вивчення дисципліни є підготовка фахівця, який володітиме знаннями з теоретичних та практичних аспектів менеджменту і маркетингу, набуття ним навичок щодо питань управління виробничо-господарською діяльністю і інженерно-технічним сервісом, а також щодо вивчення потреб ринку, його ємкості та просування на ринок відповідних видів робіт, послуг, товарів. У результаті вивчення курсу студенти будівельних спеціальностей повинні вміти творчо застосовувати отримані знання в процесі прийняття і реалізації управлінських рішень..

Дисципліна «Основи менеджменту і маркетингу» узагальнює і систематизує значну кількість фактів досвіду управління будівельними організаціями, статистичного і експериментального матеріалу та визначається необхідністю: зробити управління ефективним, максимального використання людського фактору в управлінській та маркетинговій політиці організацій.

За таких умов важливого значення набуває підготовка висококваліфікованих фахівців, які б могли вирішувати питання управлінської та маркетингової діяльності підприємств будівельної галузі з урахуванням закономірностей формування і розвитку організацій, що обумовлює актуальність вивчення дисципліни «Основи менеджменту і маркетингу», яка є нормативною для підготовки бакалавра за напрямом підготовки 6.060101 – «Будівництво».

 

ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

Контрольна робота з навчальної дисципліни «Основи менеджменту і маркетингу» виконується студентами заочної форми навчання у другому семестрі. Обсяг контрольної роботи складає 20 – 25 стор., загальний обсяг часу на виконання контрольної роботи – 20 годин. Варіант контрольної роботи визначається останньою цифрою номера залікової книжки.

Контрольна робота повинна містити наступні змістовні елементи:

- титульний аркуш (Додаток);

- зміст;

- вступ;

- теоретична частина контрольної роботи;

- практична частина контрольної роботи;

- загальні висновки;

- список використаних джерел;

- додатки.

Контрольну роботу обов'язково повинно бути виконано та зареєстровано на кафедрі до часу проведення заліку. Студенти, які не надали контрольну роботу своєчасно не можуть бути допущені до складання заліку.




Переглядів: 229

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.