МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯМІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ ХАРКІВСЬКА НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ МІСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА
МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ З ДИСЦИПЛІНИ «ОСНОВИ МЕНЕДЖМЕНТУ І МАРКЕТИНГУ» (для студентів 3 курсу заочної форми навчання напряму підготовки 6.060101 – «Будівництво»)
Харків – ХНАМГ – 2011 Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з дисципліни «Основи менеджменту і маркетингу» (для студентів 3 курсу заочної форми навчання напряму підготовки 6.060101 – Будівництво) / Харк. нац. акад. міськ. госп – ва; уклад.: В. О. Мельман, Н.Ю. Мущинська. – Х.: ХНАМГ, 2011. – 29с.
Укладачі: В.О.Мельман, Н.Ю.Мущинська
Рецензент: к.е.н. Молодченко Т.Г. доц. кафедри управління проектами в міському господарстві і будівництві
Рекомендовано кафедрою управління проектами в міському господарстві і будівництві, протокол № 1 від 31 серпня 2011 р.
ЗМІСТ Стор.
ВСТУП Предметом вивчення дисципліни є теоретичні та практичні аспекти основ менеджменту і маркетингу, суб’єкти та об’єкти, функції, концепції маркетингу і менеджменту, а також управлінська діяльність та організаційно-економічний механізм її здійснення на рівні організацій та підприємств будівельної галузі; процес планування і втілення заходів щодо ціноутворення, просування та реалізації ідей, товарів, та послуг. Метою вивчення дисципліни є підготовка фахівця, який володітиме знаннями з теоретичних та практичних аспектів менеджменту і маркетингу, набуття ним навичок щодо питань управління виробничо-господарською діяльністю і інженерно-технічним сервісом, а також щодо вивчення потреб ринку, його ємкості та просування на ринок відповідних видів робіт, послуг, товарів. У результаті вивчення курсу студенти будівельних спеціальностей повинні вміти творчо застосовувати отримані знання в процесі прийняття і реалізації управлінських рішень.. Дисципліна «Основи менеджменту і маркетингу» узагальнює і систематизує значну кількість фактів досвіду управління будівельними організаціями, статистичного і експериментального матеріалу та визначається необхідністю: зробити управління ефективним, максимального використання людського фактору в управлінській та маркетинговій політиці організацій. За таких умов важливого значення набуває підготовка висококваліфікованих фахівців, які б могли вирішувати питання управлінської та маркетингової діяльності підприємств будівельної галузі з урахуванням закономірностей формування і розвитку організацій, що обумовлює актуальність вивчення дисципліни «Основи менеджменту і маркетингу», яка є нормативною для підготовки бакалавра за напрямом підготовки 6.060101 – «Будівництво».
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
Контрольна робота з навчальної дисципліни «Основи менеджменту і маркетингу» виконується студентами заочної форми навчання у другому семестрі. Обсяг контрольної роботи складає 20 – 25 стор., загальний обсяг часу на виконання контрольної роботи – 20 годин. Варіант контрольної роботи визначається останньою цифрою номера залікової книжки. Контрольна робота повинна містити наступні змістовні елементи: - титульний аркуш (Додаток); - зміст; - вступ; - теоретична частина контрольної роботи; - практична частина контрольної роботи; - загальні висновки; - список використаних джерел; - додатки. Контрольну роботу обов'язково повинно бути виконано та зареєстровано на кафедрі до часу проведення заліку. Студенти, які не надали контрольну роботу своєчасно не можуть бути допущені до складання заліку.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|